Pozycjonowanie, strony WWW Warszawa
kontakt Warszawa
projektowanie stron internetowych Warszawa Oddział: BLUMO Łódź

Nasza Agencja SEO w Social Media

Nasza Agencja na FB Nasza Agencja na Google+ Nasza Agencja na Twitterze wkrótce! Nasza Agencja na LinkedIn wkrótce!

Blumo Warszawa


Pozycjonowanie, Google Adwords, reklama w Google, strony internetowe.
Zaloguj się do monitoringu pozycji fraz >>

5. Od czego zależy pozycjonowanie?

Każdy, kto ma swoją stronę internetową, bloga, sklep internetowy lub stronę firmową chce, aby była ona wartościowym źródłem informacji i efektywnym sposobem na promocję. Chcemy zatem, żeby nasza strona była jak najlepiej widoczna w wyszukiwaniach Google, czyli osiągała najwyższe pozycje. Ciekawa strona to również mniejszy współczynnik odrzuceń i lepsza konwersja. Jednak żeby tak się stało, trzeba wprowadzić pewne ulepszenia i zrozumieć, jaki wpływ ma pozycjonowanie i od czego ono zależy. Oto kilka czynników wpływających na pozycjonowanie stron.

Jakie czynniki mogą mieć wpływ na proces pozycjonowania?


1. Bycie aktywnym na stronie

Bycie aktywnym w tym przypadku nie równa się bynajmniej bycia aktywnym np. na Messengerze. Jest to bowiem związane z systematycznymi aktualizacjami na stronie: dodawaniem nowych treści w regularnych odstępach czasu, informowaniem o wszelkich promocjach i aktualnościach, prowadzeniem bloga czy uzupełnianiem galerii o nowe zdjęcia. Istotnym punktem jest też pozwolenie na komentowanie i odpowiadanie na komentarze użytkowników. Warto też założyć wizytówkę Google, gdzie można regularnie dodawać wpisy i aktualizować sezonowe promocje.

2. Optymalizacja SEO treści

Dodawanie treści jest oczywiście dobrym pomysłem, muszą one spełniać pewne wymagania SEO. Musimy skupić się na tym, aby tekst był wartościowy i zawierał wyczerpujące informacje merytoryczne na pytanie zadane przez użytkownika. Powinien mieć też przejrzystą formę i być „wygodny” do czytania oraz bazować na określonych słowach kluczowych wybranych na początku. Ciekawym elementem każdego artykułu będzie intrygująca grafika czy infografika – lubimy obrazki, „prześwietlamy” wstępnie tekst i szukamy łatwej i szybkiej odpowiedzi, a kiedy naszą uwagę przyciągnie interesujący wykres, istnieje większa szansa przeczytania tekstu. Nie można zapomnieć również o bardziej technicznych aspektach treści takich, jak:

3. Linki zewnętrzne i wewnętrzne

Linkowanie na stronie jest ważnym czynnikiem pozycjonowania. Istnieją linki wewnętrzne, czyli umieszczone w danej witrynie linki prowadzące do poszczególnych podstron. Dzięki nim uzyskujemy sprawną nawigację na stronie dla użytkownika. Równie istotne jest linkowanie zewnętrzne, czyli linki prowadzące do Twojej witryny z wartościowych źródeł czy social media. Najlepiej, kiedy strona, która nas linkuje ma podobną tematykę i jest popularna – wtedy zyskujemy najwięcej.

4. Czas spędzony na stronie

Google bierze pod uwagę długie, wartościowe i unikalne treści, które potrafią przykuć uwagę użytkownika na dłużej. Kiedy czytelnik znajdzie ciekawy tekst i odpowiedzi na swoje pytania, potrafi spędzić więcej czasu czytając go. Zainteresuj czytelników na dłużej, a roboty Google będą Ci łaskawe!

5. Obecność w social media

Nie da się ukryć, że social media stały się potęgą marketingu i Internetu. Posiadanie konta na Facebooku, Instagramie czy Twitterze może pomóc zdobyć szersze grono klientów i czytelników oraz uwiarygodnić daną witrynę – bardziej ufamy firmom, które są obecne w social media czy mają wizytówkę Google.

Wymienione wyżej czynniki to tylko część z całej puli, którą sprawdzają algorytmy Google. Jeśli nie jesteś doświadczony lub nie masz czasu na zajmowanie się tym na swojej stronie, warto zaufać agencji SEO specjalizującej się w tych działaniach, która zrobi to za Ciebie fachowo i indywidualnie dopasuje ofertę. Sprawdź ofertę Blumo i cennik pozycjonowania stron internetowych.

Najczęściej ostatnio wyszukiwane słowa kluczowe w Google:

Zapytaj o pozycjonowanie:

imię i nazwisko/firma:

numer tel:

e-mail:

strona WWW/jeszcze nie mam strony:


wiadomość:


wpisz kod: ltnj
Adwords
Kampanie reklamowe
Google Adwords
Pozycjonowanie naturalne
Sklepów i stron WWW
Pozycjonowanie stron WWW
Audyt SEO
Optymalizacja kodu i treści
Audyt SEO
Serwis i naprawy
Joomla, Wordpress, szablony sklepów
Serwis WWW
Projektowanie WWW
stron i sklepów pod pozycjonowanie
Projektowanie stron WWW
Aplikacje WWW
Cenniki online, formularze, bazy danych
Aplkacje internetowe

Ocena: ★★★★★