Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku
Najpopularniejsze hasła w wyszukiwaniach Polaków w Google w 2020 roku – jak co roku stworzono zestawienie tematów, których najczęściej szukaliśmy w Google na przestrzeni roku. Nie da się ukryć, że wiodącym zagadnieniem na całym świecie była pandemia koronawirusa. Wybory w USA również były istotnym wydarzeniem dla Polski i wszystkich państw, a więc naszą szczególną uwagę zyskał Joe Biden. W obrębie polskich wydarzeń popularność zyskały takie hasła, jak Rafał Trzaskowski, bon turystyczny czy tarcza antykryzysowa. Przestawiamy pełne zestawienie najpopularniejszych wyszukiwani Google w Polsce w 2020 roku!
Najszybciej zyskujące na popularności 2020
- Koronawirus
- Koronawirus w Polsce
- Wybory USA
- Koronawirus porady
- Google Classroom
- Microsoft Teams
- Koronawirus mapa
- 365 dni
- Joe Biden
- Kobe Bryant
Tematy, o których się mówiło 2020
- Koronawirus
- Wybory prezydenckie w USA
- Wybory prezydenckie w Polsce
- Bon turystyczny
- Iran
- Nowe obostrzenia
- Pożary w Australii
- Tarcza antykryzysowa
- Wybuch w Bejrucie
- Lockdown
Ludzie 2020
- Joe Biden
- Kobe Bryant
- Paweł Królikowski
- Iga Świątek
- Rafał Trzaskowski
- Donald Trump
- Kim Dzong Un
- Dariusz Gnatowski
- Krzysztof Bosak
- Ewa Żarska
Filmy 2020
- 365 dni
- Parasite
- Don Stanislao
- Jak zostałem gangsterem
- Psy 3
- Megan is missing
- Nic się nie stało
- Zabawa w chowanego
- W lesie dziś nie zaśnie nikt
- Mayday
Jak zrobić...?
- Jak zrobić płyn antybakteryjny
- Jak zrobić maseczkę bez szycia
- Jak zrobić drożdże
- Jak zrobić zakwas na chleb
- Jak zrobić kartkę wielkanocną
- Jak zrobić masę solną
- Jak zrobić zrzut ekranu na laptopie
- Jak zrobić kopytka
- Jak zrobić laurkę dla mamy
- Jak zrobić chleb
Jak...?
- Jak uszyć maseczkę
- Jak zrobić płyn antybakteryjny
- Jak złożyć bon turystyczny
- Jak założyć profil zaufany
- Jak zrobić maseczkę bez szycia
- Jak upiec chleb
- Jak długo idzie paczka z Polski pocztą
- Jak szybko schudnąć
- Jak poświęcić koszyk wielkanocny
- Jak zrobić drożdże
Politycy 2020
- Joe Biden
- Rafał Trzaskowski
- Donald Trump
- Kim Dzong Un
- Krzysztof Bosak
- Andrzej Duda
- Kamala Harris
- Boris Johnson
- Szymon Hołownia
- Margaret Thatcher
Pomysł na...
- Pomysł na makaron
- Pomysł na pierś z kurczaka
- Pomysł na zupę
- Pomysł na cukinię
- Pomysł na obiad bez mięsa
- Pomysł na schab
- Pomysł na ogród
- Pomysł na balkon
- Pomysł na biznes 2020
- Pomysł na walentynki dla niego
Seriale 2020
- Dom z papieru
- Gambit królowej
- Więzień miłości
- Brzydula 2
- Cena wolności
- W głębi lasu
- Przysięga
- Zawsze warto
- La Bandida
- Unorthodox
Można też wyróżnić nowe trendy światowe. Jednym z nich jest przejaw pomysłowości dzieci - wykorzystały one w tym roku czas spędzony w domu na żarty z rodziców w postaci filmików, które zyskały dużą popularność w Internecie. Pudel toy to natomiast najpopularniejsza rasa psa w 2020 roku.
Dodatkowo zabawnym faktem z pandemicznej rzeczywistości jest fakt, że liczba wyszukiwań hasła „jaki dziś dzień” osiągnęła w kwietniu 2020 roku najwyższy dotychczasowy poziom.
<< POWRÓT
Na naszym blogu
Recykling treści - czyli jak nadać dawnym treściom nowe życie
Recykling to ważny aspekt naszych czasów. Nie dotyczy jedynie dbania o środowisko, ale również marketingu. Na czym polega i jakie ma znaczenie recykling treści na stronie?
7 rad jak wykorzystać linkbuilding w e-commerce
Linkbuilding jest prawdopodobnie najtrudniejszym filarem SEO, ale może też mieć największy wpływ. Jak wykorzystać go w e-commerce?
AI/ML – czy na pewno znasz ich znaczenie?
Powszechne nadużywanie terminów AI/ML w marketingu zaczęło prowadzić do mylenia znaczenia tych słów. Co oznaczają skróty AI i ML i co oznaczają?
Lejek sprzedażowy - czym jest i dlaczego jest ważny w marketingu?
Czym jest lejek sprzedażowy? Jakie są etapy lejka sprzedażowego i jakie ma znaczenie w marketingu?
Co to jest Google Discover i jak się tam znaleźć?
Google Discover to nowy sposób na szukanie interesujących Cię informacji. Sprawdź, jak działa i jak umieścić swoje treści w Google Discover.
Czym jest Real Time Marketing i dlaczego się opłaca?
W życiu codziennym warto być na bieżąco z newsami i najnowszymi wydarzeniami, a w real time marketing to się po prostu opłaca. Sprawdź dlaczego!
Jak stworzyć efektywne Call to action - 7 wskazówek
Zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do finalizowania zakupów, wypełnienia formularza czy pobrania e-booka? Sprawdź 7 wskazówek, jak stworzyć skuteczne call to action!
Dlaczego linkbuilding jest jedną z najważniejszych części strategii SEO?
Czym jest linkbuidling i dlaczego stanowi filar strategii SEO? Jakie linkbuilding ma znaczenie dla content marketingu?
4 rodzaje treści, które zaciekawią czytelnika
Jakie elementy warto zawrzeć podczas tworzenia artykułu, aby był on ciekawy i przyciągnął uwagę czytelników? Sprawdź, jak tworzyć treści w Internecie, które się czytają!
Jak zwiększyć ruch organiczny – 10 SEO porad
Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć ruch organiczny bez żadnych kosztów, z wyjątkiem czasu.
Punkty szczepień COVID-19 na Mapach Google
Tym razem dodano nową opcję w Google Maps, szczególnie poszukiwaną w obecnym czasie – dostępne punkty szczepień przeciwko Covid-19.
10 rzeczy, które musisz sprawdzić na swojej stronie
Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na pozycję strony w Google, my wybraliśmy jednak 10 rzeczy, które trzeba sprawdzić na stronie, aby mieć pewność, że jest odpowiednio zoptymalizowana.