Pozycjonowanie, strony WWW Warszawa
kontakt Warszawa

Nasza Agencja SEO w Social Media

Nasza Agencja na FB Nasza Agencja na Google+ Nasza Agencja na Twitterze wkrótce! Nasza Agencja na LinkedIn wkrótce!

Blumo Warszawa


Pozycjonowanie, Google Adwords, reklama w Google, strony internetowe.
Zaloguj się do monitoringu pozycji fraz >>

Specjalista SEO i jego zadania

Wraz z rozwojem Internetu rośnie liczba stanowisk, które tworzą się na potrzeby tych przemian. Stale zwiększa się grono pracowników branży IT, jak również firm marketingowych w Internecie. Jednym z takich zawodów jest właśnie specjalista SEO. Kim on dokładnie jest i jakie są jego zadania?

Czym jest SEO?

czym jest seo

Warto by na początku wytłumaczyć pojęcie SEO. Skrót pochodzi z języka angielskiego i oznacza optymalizację dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization). Jest to bardzo szybko rozwijająca się branża, polegająca na dopasowywaniu się do algorytmów Google, aby wznieść pozycję danej strony na pierwsze miejsca wyszukiwań organicznych, czyli nie płatnych, jak np. AdWords. Są to działania zapewniające zarówno usprawnienie technicznych elementów strony, jak również poszerzenie jej treści i zdobywanie linków z innych domen. W rezultacie, choć efekty nie są błyskawiczne i wymagają cierpliwości, działania SEO poprawiają miejsce w rankingu strony, czyli zwiększają jej widoczność, budują zaufanie oraz uzyskują ruch. W Polsce przyjęło się, że SEO dotyczy głównie Google, bo właśnie ta wyszukiwarka jest w większości wybierana – około 97%.





Specjalista SEO – szczegóły stanowiska

Na tym stanowisku ważna jest komunikatywność i dobre podejście do klienta. Praca często polega na omawianiu z klientami ich oczekiwań, zmian na stronach i ich weryfikacji. Ważne są też raporty, zarówno dla klientów, jak i szefa. Z pewnością osobie na takim stanowisku nie może zabraknąć kreatywności i „lekkiego pióra”, aby mogła tworzyć interesujące, wartościowe i unikalne treści. Istotne jest też znajdowanie właściwych słów kluczowych i odpowiednie umieszczanie ich w tekstach. Przyda się również umiejętność obróbki elementów graficznych czy, choćby podstawowa, znajomość kodu HTML. Dodatkowymi zdolnościami będą: wiedza na temat URL, HTTP, zrozumienie pojęć SEO, zaznajomienie z narzędziami Google Analytics, Search Console, umiejętność korzystania z FTP i wiele innych.

6 cech dobrego specjalisty SEO


specjalista seo
(Average Rating Based on rating)

Najczęściej ostatnio wyszukiwane słowa kluczowe w Google:

Zapytaj o pozycjonowanie:

imię i nazwisko/firma:

numer tel:

e-mail:

strona WWW/jeszcze nie mam strony:


wiadomość:


wpisz kod: hzhk
Adwords
Kampanie reklamowe
Google Adwords
Pozycjonowanie naturalne
Sklepów i stron WWW
Pozycjonowanie stron WWW
Audyt SEO
Optymalizacja kodu i treści
Audyt SEO
Serwis i naprawy
Joomla, Wordpress, szablony sklepów
Serwis WWW
Projektowanie WWW
stron i sklepów pod pozycjonowanie
Projektowanie stron WWW
Aplikacje WWW
Cenniki online, formularze, bazy danych
Aplkacje internetowe

Ocena: ★★★★★