
Co to jest Google Discover i jak się tam znaleźć?
Google Discover - czym jest i jak się tam znaleźć?
Google Discover oferuje użytkownikom inny sposób wyszukiwania. Funkcjonalność ta po raz pierwszy uruchomiona w 2016 r. pod nazwą Google Feed, a od czasu premiery w 2018 r. Google Discover, zyskała ponad 800 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
Usługa Google Discover jest dostępna na urządzeniach z systemem Android, iPhone'ach i iPadach w aplikacji mobilnej Google lub w przeglądarce telefonu na google.com. Google Discover to odkrywanie informacji bez zapytań, które odpowiadają Twoim preferencjom i zainteresowaniom.
Sugeruje nowe treści na podstawie Twojej aktywności związanej z wyszukiwaniem i interakcjami z narzędziem Discover. Te spersonalizowane wyniki są stale aktualizowane o nowe sugestie dotyczące treści na podstawie:
- Aktywności wyszukiwania i historii wyszukiwania
- Informacji z kontaktów i aplikacji
- Ustawień lokalizacji i historii lokalizacji
- Nowo opublikowanych treści
Discover "uczy się", co lubisz, dzięki czemu może dostarczać jeszcze lepsze treści przy następnym użyciu. Biorąc jednak pod uwagę podejście biznesowe, co zrobić, aby nasze treści znalazły się w Google Discover?
Czym jest Google Discover?
Google Discover to usługa mobilna, która pozwala odkrywać treści, o których nawet nie wiedziałeś, że Cię zaciekawią. Kiedy algorytmy wystarczająco dobrze poznają Twoje upodobania, będą proponować Ci stale nowe artykuły, które będą w Twoim kręgu zainteresowań.
Google sugeruje treści dla użytkownika na podstawie aktywności związanej z wyszukiwaniem i aktywności znalezionej na Twoim urządzeniu. Sprawdza działania w sieci i aplikacjach, historię lokalizacji i ustawienia lokalizacji. Możesz śledzić określone tematy lub określone podmioty, aby zbudować swój profil i ustalić limity tego, co Discover powinien odkryć dla Ciebie.
Nowe podejście do poszukiwania treści w Internecie
W ciągu ostatnich kilku lat Google zmienił podejście do sposobów poszukiwania treści. Wyszukiwanie nie polega już na wprowadzaniu zapytania w pasku, w wyniku czego otrzymujemy szereg propozycji linków.
Google Discover usuwa część zapytania z równania i zapewnia inteligentny system, który sugeruje nowe treści w oparciu o Twoją aktywność i zainteresowania. To zupełnie inny sposób znajdowania i doświadczania treści. W mniejszym stopniu opiera się na tekście, a bardziej na atrakcyjnych efektach wizualnych. Ponadto Google Discover jest spersonalizowany, więc każdy będzie miał z nim odmienne doświadczenie.
Jak to działa?
Zgodnie z zapowiedzią produktu, do określenia, jakie treści są wyświetlane w Google Discover, wykorzystywane są dwa podstawowe mechanizmy:
- Korzystanie z AI/ML Google News do przedstawiania najnowszych wiadomości z różnych perspektyw.
- Korzystanie z warstwy tematów na Grafie wiedzy, aby zrozumieć zainteresowania użytkowników i ich postępy w czasie.
Google Discover widoczny w Search Console
Google łączy swoje funkcjonalności, a więc możemy śledzić Google Discover w Google Search Console. Pozyskany ruch można sprawdzić w sekcji Skuteczność, jednak raport zobaczą jedynie domeny, które mają dość duży ruch.

Skorzystaj z tych informacji, aby dowiedzieć się, jak prosperują Twoje treści. Czy jest to prosta linia ciągłego ruchu, czy też gwałtownie wzrasta? Czy powraca? Jak myślisz, dlaczego określony post uzyskał duży ruch w danym dniu? Sprawdź, czy możesz przeanalizować te trendy i podjąć bardziej świadome decyzje dotyczące treści Discover.
Wpływ użytkownika na Google Discover
Użytkownicy mogą również przekazywać bezpośrednie opinie, aby lepiej dostosowywać swój kanał, śledząc lub przestając obserwować tematy. Wybierając „pokaż więcej” lub „pokaż mniej” decuduj, które treści Ci odpowiadają, a którymi nie jesteś zainteresowany. nie wyświetlając treści od niektórych wydawców.
Czasami Google bezpośrednio poprosi też użytkownika o opinię.

Główne tematy w Google Discover
Z analizy SearchEngineJournal 12 miesięcy ruchu Google Discover wynika, że spośród 11 000 adresów URL:
- 46% pochodziło z serwisów informacyjnych
- 44% pochodziło z witryn e-commerce
- 7% pochodziło z serwisów rozrywkowych
- 2% pochodziło z witryn turystycznych
Pozostałe 1% pochodziło z innych branż, w tym:
- B2B
- motoryzacja
- edukacja
- finanse
- zdrowie.
Jak sprawić, aby Twoje treści znalazły się w Google Discover?
Google twierdzi, że „nie ma możliwości tworzenia treści, które są bezpośrednio ukierunkowane na dopasowanie zainteresowań Discover” i że każdy ruch w Discover należy traktować jako uzupełnienie ruchu z wyszukiwania.
Czy istnieje coś takiego jak Google Discover SEO? Czy możesz zrobić coś, aby zwiększyć ruch w Google Discover? Choć może się to wydawać trochę głupie, Google zapewnia wytyczne, które dają wgląd w to, co naprawdę działa. Przede wszystkim powinieneś już produkować wysokiej jakości treści zgodnie z najlepszymi praktykami SEO.
Optymalizacja E-A-T
Przyjęło się, że treści warto optymalizować pod kątem reguły E-A-T:
- Ekspertyza
- Autorytatywność
- Solidność.
„Nasze zautomatyzowane systemy wyświetlają treści w Discover z witryn, które mają wiele indywidualnych stron, które wykazują wiedzę, autorytatywność i wiarygodność (E-A-T). Osoby, które chcą ulepszyć EAT, mogą odpowiedzieć na niektóre z tych samych pytań, które są do rozważenia w wyszukiwarce. Chociaż usługi Search i Discover różnią się od siebie, ogólne zasady EAT, mające zastosowanie do zawartych w nich treści, są podobne” – informują przedstawiciele Google.
Co zrobić, aby nasze treści znalazły się w Google Discover?
Nie można bezpośrednio wpłynąć na kolejność wyświetlanych propozycji. Pozyskiwanie treści w Discover nie różni się tak bardzo od zwykłego SEO. Obowiązują wszystkie podstawowe zasady, więc warto stale dopracowywać holistyczne SEO. Liczą się oczywiście dobre treści, napisane dla odpowiednich odbiorców, a także odpowiednio zoptymalizowana witryna internetowa, która zapewnia doskonałe wrażenia użytkownika. Z punktu widzenia twórcy treści, Google Discover może być potężnym motorem ruchu na stronie. Warto więc wyróżnić kilka czynników, które mają szczególne znaczenie w Google Discover.
- Zadbaj o grafikę - jedną z najważniejszych części optymalizacji pod kątem Google Discover jest aspekt wizualny. Discover to medium wizualne. Ludzie skanują kanał, przesuwając się do treści, które wyglądają i brzmią atrakcyjnie. Jednym z elementów przyciągających wzrok w Discover jest główny obraz Twoich treści. Duże, wysokiej rozdzielczości obrazy (minimum 1200 px) są lepiej odbierane przez użytkowników i i zapewniają wyższy CTR.
- Treści na czasie - posiadanie treści, które są odpowiadają aktualnym wydarzeniom i zainteresowaniom, dobrze opowiadają historię lub dostarczają wyjątkowych informacji.
- Wypróbuj Google Web Stories – Discover skupia się przede wszystkim na urządzeniach mobilnych. Aby łatwiej dotrzeć do tych użytkowników, masz do dyspozycji nowe narzędzie: Web Stories. Relacje internetowe doskonale pasują do Discover. Krótkie, zabawne historie zorientowane na urządzenia mobilne są łatwe do odkrycia i szybkie do przeglądania.
- Twórz treści, które są interesujące, trafne i przydatne dla użytkowników.
- Bazuj na tytułach, które oddają istotę treści, ale w sposób niebędący clickbaitem.
- Dodawaj datę publikacji, informacje o autorach, wydawcę lub firmę, która za nią stoi, oraz dane kontaktowe w celu lepszego budowania zaufania i przejrzystości wśród odwiedzających.
<< POWRÓT
Na naszym blogu
- 28Kwie
Breadcrumbs – jakie znaczenie dla SEO ma nawigacja okruszkowa?
Breadcrumbs, czyli nawigacja okruszkowa, może wydawać się zagadkowym zagadnieniem, jednak każdy użytkownik spotyka się z nią na stronach internetowych niemal codziennie. Jak ją rozpoznać?
- 29Marz
Czym jest Chat GPT i jakie są jego możliwości?
W ostatnim czasie gorącym tematem stała się usługa Chat GPT. Okazuje się, że to niezwykle innowacyjna technologia o ogromnym potencjale. Warto więc zapoznać się bliżej z możliwościami tego innowacyjnego systemu.
- 30Kwie
Web usability - dlaczego użyteczność strony jest ważna?
Jak ważna jest funkcjonalność strony dla konwersji i sukcesu biznesu? Czym jest website usability?
- 23Kwie
Czym jest efekt ROPO?
Nie jest tajemnicą, że Internet zmienił sposób, w jaki robimy zakupy. Konsumenci chcą też podejmować bardziej świadome decyzje - poprzez wcześniejszy research.
- 30Marz
AIDA - znaczenie i rola w marketingu
Czym jest model AIDA i dlaczego tak chętnie jest wykorzystywany w marketingu? Gdzie warto go stosować, a kiedy niekoniecznie się sprawdza?
- 17Marz
Czym jest Google Display Network?
Google Display Network jest doskonale rozwiniętą siecią reklamową z szerokimi możliwościami promowania produktów i usług w różnorodnej formie. Jakie ma zalety?
- 28Lut
Infinite scroll vs. paginacja - czym są i jaki mają wpływ na SEO?
Sposób nawigacji ma ogromne znaczenie zarówno dla SEO, jak i doświadczenia użytkownika. Co lepiej się sprawdzi w witrynie - nieskończone przewijanie czy paginacja?
- 12Lut
Jak pisać artykuły, które zaciekawią odbiorców?
Pisanie nie jest łatwe. Codzienne tworzenie artykułów może być sporym wyzwaniem. Oto 7 wskazówek, jak tworzyć wartościowe i ciekawe treści
- 11Sty
Trendy SEO w 2022 roku
Zastanawiasz się, co rok 2022 przyniesie w branży e-commerce? Jakie zmiany na 2022r. przygotowało Google? Sprawdź trendy SEO 2022!
- 04Sty
Dlaczego Core Web Vitals są ważne w SEO?
Google stale dodaje nowe i usprawnia obecne algorytmy. Tym razem przyjrzymy się nowym wytycznym z 2021 roku - czym są Core Web Vitals?
- 15Gru
Czego szukali Polacy w 2021 roku w wyszukiwarce Google?
Koniec roku to czas podsumowań, więc Google niezmiennie przygotowało dla nas zestawienie najbardziej popularnych wyszukiwań w Polsce i na świecie w 2021.
- 06Gru
Recykling treści - czyli jak nadać dawnym treściom nowe życie
Recykling to ważny aspekt naszych czasów. Nie dotyczy jedynie dbania o środowisko, ale również marketingu. Na czym polega i jakie ma znaczenie recykling treści na stronie?
- 25List
7 rad jak wykorzystać linkbuilding w e-commerce
Linkbuilding jest prawdopodobnie najtrudniejszym filarem SEO, ale może też mieć największy wpływ. Jak wykorzystać go w e-commerce?
- 15List
AI/ML – czy na pewno znasz ich znaczenie?
Powszechne nadużywanie terminów AI/ML w marketingu zaczęło prowadzić do mylenia znaczenia tych słów. Co oznaczają skróty AI i ML i co oznaczają?
- 20Paźd
Lejek sprzedażowy - czym jest i dlaczego jest ważny w marketingu?
Czym jest lejek sprzedażowy? Jakie są etapy lejka sprzedażowego i jakie ma znaczenie w marketingu?
- 16Paźd
Co to jest Google Discover i jak się tam znaleźć?
Google Discover to nowy sposób na szukanie interesujących Cię informacji. Sprawdź, jak działa i jak umieścić swoje treści w Google Discover.
- 23Wrze
Czym jest Real Time Marketing i dlaczego się opłaca?
W życiu codziennym warto być na bieżąco z newsami i najnowszymi wydarzeniami, a w real time marketing to się po prostu opłaca. Sprawdź dlaczego!
- 16Wrze
Jak stworzyć efektywne Call to action - 7 wskazówek
Zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do finalizowania zakupów, wypełnienia formularza czy pobrania e-booka? Sprawdź 7 wskazówek, jak stworzyć skuteczne call to action!
- 27Sier
Dlaczego linkbuilding jest jedną z najważniejszych części strategii SEO?
Czym jest linkbuidling i dlaczego stanowi filar strategii SEO? Jakie linkbuilding ma znaczenie dla content marketingu?
- 10Sier
4 rodzaje treści, które zaciekawią czytelnika
Jakie elementy warto zawrzeć podczas tworzenia artykułu, aby był on ciekawy i przyciągnął uwagę czytelników? Sprawdź, jak tworzyć treści w Internecie, które się czytają!
- 14Lip
Jak zwiększyć ruch organiczny – 10 SEO porad
Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć ruch organiczny bez żadnych kosztów, z wyjątkiem czasu.
- 07Lip
Punkty szczepień COVID-19 na Mapach Google
Tym razem dodano nową opcję w Google Maps, szczególnie poszukiwaną w obecnym czasie – dostępne punkty szczepień przeciwko Covid-19.
- 23Maj
10 rzeczy, które musisz sprawdzić na swojej stronie
Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na pozycję strony w Google, my wybraliśmy jednak 10 rzeczy, które trzeba sprawdzić na stronie, aby mieć pewność, że jest odpowiednio zoptymalizowana.
- 11Maj
Thin content - czym jest i jak go uniknąć?
Treści niskiej jakości nadal są istotnym problemem w Internecie. Czym jest thin content i jak go uniknąć?
- 22Kwie
Czym jest social listening i dlaczego jest przydatne?
Social listening to działanie niezwykle przydatne, szczególnie w czasach pandemii. Na czym polega i jakie niesie korzyści?
- 14Kwie
Wszystko, co musisz wiedzieć o live commerce
Live commerce to nowy trend handlu online na znanych platformach, przychodzący do nas z Azji. Jakie zalety mają takie zakupy na żywo?
- 30Marz
4 sposoby, w jakie AI zmienia oblicze marketingu
Słysząc pojęcie „sztuczna inteligencja”, mimowolnie myślimy o robotach, autonomicznych samochodach i działających samodzielnie fabrykach. W rzeczywistości sztuczna inteligencja jest niemal wszędzie - również w marketingu.
- 15Marz
Różnice między linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym
W tym artykule wyjaśnimy te różnice, a następnie zbadamy cel każdego z nich i sposób, w jaki wpływają one na działania marketingowe i pozycjonowanie stron.
- 18Lut
7 powodów dla których social media są ważne dla Twojego biznesu
Social media w błyskawicznym tempie stały się potęgą Internetu. Zdobyły naszą uwagę i czas, a to ogromna szansa dla firm, które łatwo mogą się w nich zareklamować!
- 11Lut
Remarketing, Retargeting, PPC - jaka jest różnica?
W celu lepszego zrozumienia całego procesu pozycjonowania stron i SEO, postanowiliśmy wyjaśnić jedne z najczęściej spotykanych ostatnio pojęć żargonu marketingowego.
- 24Sty
4 najpopularniejsze strategie marketingu cyfrowego w 2021 roku
Popularne strategie marketingu cyfrowego w ciągu ostatniej dekady były dość dynamiczne. Zobacz, co czeka nas w 2021 roku i zweryfikuj swoje obecne strategie marketingu cyfrowego.
- 12Gru
6 porad zwiększających bezpieczeństwo Wordpress
6 porad zwiększających bezpieczeństwo Wordpress - co zrobić, aby uchronić swoją stronę na Wordpress przed atakami hakerów? Zadbaj o bezpieczną stronę Wordpress!
- 20Gru
Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku
Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku - jakich haseł szukali Polacy w Google? Jakie tematy najbardziej ciekawiły nas w 2020 roku, a jacy politycy byli na świeczniku? Sprawdź listę!
- 26List
14 sposobów wyszukiwania w Google, o których nie wiedziałeś!
Jak precyzyjniej i szybciej znajdować w Google dokładnie to, czego szukamy? Techniki udoskonalające zostały wprowadzone już dawno i zostały nazwane „operatorami wyszukiwania”. Przedstawimy Wam kilka tych sprytnych trików!
- 12List
10 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie
W obecnej rzeczywistości i ogromnej konkurencji nie wystarczy „istnieć”, żeby zaistnieć. Trzeba podjąć działania, aby strona była wartościowa zarówno dla potencjalnych klientów, jak i algorytmów Google. Zasugerujemy parę sposobów na zdobycie wartościowego, „stargetowanego” ruchu.
- 28Paźd
Filtry i bany od Google - co oznaczają dla Twojej strony?
Filtry i bany od Google - jak dowiedzieć się, że mamy nałożony filtr od Google? Za co można dostać bana od Google? Jak pozbyć się kary od Google?
- 12Paźd
5 powodów, dla których nie warto rezygnować z pozycjonowania podczas pandemii
Czas pandemii koronawirusa jest trudny dla wszystkich, jednak w szczególności odczuwają go przedsiębiorcy. Dlaczego, mimo niestabilnej sytuacji w gospodarce, nie warto przerywać pozycjonowania strony internetowej?
- 16Lip
Rodzaje wyników wyszukiwania w Google, czyli różne elementy SERP
Większość z nas, wyszukując haseł w wyszukiwarce Google, na przestrzeni lat mogła nie zauważyć zmian, jakie zostały wprowadzone. Przyjrzyjmy się różnym rodzajom wyników wyszukiwań w Google.
- 06Lip
Mobile First Index - czym jest i jakie ma znaczenie dla SEO?
Nadeszła era mobilności, kiedy większe znaczenie zdobywają smartfony niż komputery. Google również podążą tym trendem, wprowadzając Mobile First Index. Czym jest i jakie ma znaczenie dla Google?
- 15Czerw
Direct answer - jak uzyskać pozycję zero w Google?
Czym jest Direct Answer i dlaczego wszyscy marzą o „pozycji zerowej” w Google? Przedstawimy sprawdzone sposoby na pojawienie się w bezpośrednich odpowiedziach i wyjaśnimy specyfikę ich działania.
- 06Czerw
Czym są dane strukturalne i jaką pełnią rolę w Google?
Początki wyszukiwarki wyglądały dosyć jednolicie – wszystkie wyniki wyszukiwań wyglądały tak samo. Z biegiem lat wprowadzano coraz więcej usprawnień, mających na celu sprawniejsze i szybsze wyszukiwanie haseł. Te modyfikacje sposobu prezentacji skutkowały wprowadzeniem danych strukturalnych.
- 27Maj
SXO, czyli SEO i UX jako nowy trend
Co to jest SXO? Jak jest powiązane z pozycjonowaniem stron i jaki ma wpływ na wyniki wyszukiwania? Dowiedz się, jak wpłynąć na poprawę wyświetleń!
- 11Maj
Marketing internetowy - 5 najpopularniejszych narzędzi
5 najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego - czym jest e-marketing? Dlaczego warto się na nim znać pozycjonując strony internetowe? Co go różni od tradycyjnego marketingu?
- 30Kwie
7 wskazówek pozycjonowania wizytówki w Google Maps
Masz firmę i zależy Ci na pozyskaniu klientów lokalnych? A może klienci nie mogą trafić do Twojej firmy przez skomplikowany dojazd? Pozycjonowanie w Google Maps to idealny sposób na zaistnienie na lokalnym rynku i pojawienie się najbliżej potrzebującego odbiorcy. Zobacz 7 naszych wskazówek pozycjonowania w Google Maps Twojej wirtualnej wizytówki firmowej!
- 03Kwie
Blog firmowy - korzyści jego prowadzenia
Zauważyłeś, że wiele firm na swoich stronach internetowych prowadzi blogi? Prawnicy, producenci okien, salony fryzjerskie czy poradnie dietetyczne – najróżniejsze dziedziny i branże. Ciekawiło Cię, w jakim celu to robią? Oprócz faktu, że jest to doskonały sposób na darmową reklamę w Internecie, jest jeszcze kilka innych powodów. Sprawdź!
- 09Marz
Google Voice Search - powiedz, żeby wyszukać
Giganci internetowi starają się odpowiadać na potrzeby użytkowników, tworząc coraz to nowe udogodnienia i narzędzia przyspieszające i ułatwiające korzystanie z wyszukiwarek. Jednym z nich, które szybko zyskuje przewagę, jest Google Voice Search.
- 10Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania w 2019 roku w Google
Każdego roku ludzie z różnych krajów wpisują miliony zapytań do wyszukiwarki Google dotyczące najróżniejszych tematów. Rok 2019 obfitował w liczne istotne wydarzenia, spośród których możemy wyróżnić te mniej i bardziej interesujące. Jakie były trendy wśród zapytań użytkowników Google w 2019 roku?
- 17List
Asystent Google - jego możliwości
Na początku 2019 roku Google postanowił uruchomić kolejne swoje narzędzie w polskiej wersji językowej – Asystent Google. Jest to bardzo innowacyjny pomysł, na którego premierę czekało wielu użytkowników smartfonów i tabletów. Uważa się go za androidową konkurencję dla Siri marki Apple i duży skok technologiczny. Jakie możliwości i zalety kryją się za asystentem Google?
- 22Wrze
Głosowanie przez Internet - czy jest możliwe w Polsce?
W Polsce coraz chętniej otwieramy się na możliwości usług internetowych i z większym przekonaniem korzystamy chociażby z kont i przelewów bankowych. Takie technologiczne rozwiązania wykorzystywane są również w przebiegu głosowania. Z całego świata dobiegają do nas informacje o tzw. e-votingu. Czy takie rozwiązanie dostępne jest już w Polsce?
- 03Lip
SEO Wordpress – 5 wskazówek pozycjonowania stron w Wordpressie
Wordpress został stworzony w języku PHP do obsługi blogów i sklepów internetowych. Jednak dobry kontent to nie wszystko - trzeba znać techniki i narzędzia, żeby go odpowiednio wypromować. Przedstawiamy zatem 5 wskazówek pozycjonowania stron w Wordpress.
- 10Czerw
Specjalista SEO i jego zadania
Wraz z rozwojem Internetu rośnie liczba stanowisk, które tworzą się na potrzeby tych przemian. Stale zwiększa się grono pracowników branży IT, jak również firm marketingowych w Internecie. Jednym z takich zawodów jest właśnie specjalista SEO. Kim on dokładnie jest i jakie są jego zadania?
- 15Maj
Google znajdzie Twoje urządzenie!
Posiadacze iPhonów zapewne dobrze znają funkcję Znajdź mój iPhone, którą proponuje Apple. Od teraz również właściciele smartfonów z Androidem mają okazję skorzystać z możliwości zlokalizowania swojego telefonu. Google zainicjowało stworzenie nowej usługi.
- 12Marz
Artykuł 13 - czy to koniec obecnego Internetu?
24 marca 2019 roku Parlament Europejski w Strasburgu poparł wprowadzenie w życie dyrektywy normującej prawa autorskie w Internecie. Wszystkie przebiega w atmosferze wielkich emocji i kontrowersji. Niektórzy wskazują na nową cenzurę Internetu. Co się zmieni?
- 27Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania Google w 2018 roku
Jak co roku, Google stworzył zestawienie najpopularniejszych wyszukiwań w ubiegłych dwunastu miesiącach. W formie list opublikował tematy, które najbardziej nas intrygowały. Dzięki temu w skrócie możemy przypomnieć sobie, co ciekawego działo się w minionym roku i jakie wydarzenia cieszyły się największym zainteresowaniem.
- 13Kwie
Co Google wie o Tobie? Jak to sprawdzić?
Google śledzi działania swoich użytkowników na różne sposoby. Dotyczy to nie tylko aktywności w sieci, ale też poczynań podejmowanych w realnym, fizycznym świecie. Gromadzone w ten sposób informacje można jednak łatwo sprawdzić, a w razie potrzeby usunąć.
- 13Lut
Historia i sukces wyszukiwarki Google
Powstanie i rozwój Google to modelowy przykład amerykańskiego snu. Wszystko zaczęło się od dwóch studentów, którzy pracowali w garażu nad swoim uczelnianym projektem.
- 10Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania Google w 2017 roku
Jesteś ciekaw co najczęściej wyszukiwali internauci w 2017 roku? Sprawdź! Będziesz zaskoczony wynikami :)