
Czym jest social listening i dlaczego jest przydatne?
Social listening - klucz do zrozumienia klienta
Chcąc przetłumaczyć pojęcie social listening, można by je określić jako „słuchanie społeczności”, mianowicie jest to proces monitorowania kanałów mediów społecznościowych pod kątem wzmianek o Twojej marce, konkurencji czy produkcie, aby uzyskać wartościowy feedback, czyli opinie klientów.
Social listening daje markom możliwość śledzenia, analizowania i odpowiadania na rozmowy o nich w mediach społecznościowych, co jest doskonałym sposobem na poznawanie potrzeb i oczekiwań odbiorców.
Aby lepiej zrozumieć swoich klientów, ważne jest, aby być na bieżąco z trendami, które mają na nich wpływ. Badania trendów z wykorzystaniem social listening mogą pomóc odkryć „gorące tematy”.
Jako koncepcja social listening istnieje od dziesięcioleci. Ludzie regularnie proszą o opinie za pośrednictwem ankiet i innych środków. Pomijając czas pandemii, właściciele kawiarnii mogli też usłyszeć w rozmawach z klientami co im smakowało lub poznać opinię o posiłku. Jednak dzięki postępowi technologicznemu możliwe jest teraz bezproblemowe wyświetlanie tego z kanałów mediów społecznościowych bez pytania, co oznacza, że możesz bezproblemowo gromadzić szczegółowe dane na dużą skalę.
Metoda social listeningu oznacza, że marki są teraz w stanie poznać opinie o swoim rynku, podczas gdy kiedyś nie było to możliwe. Co więcej, w Internecie chętniej i odważniej dzielimy się swoimi uwagami i opiniami, więc łatwiej zdobędziemy dla firmy szczere poglądy konsumentów w czasie rzeczywistym.
„Słuchaj” uważnie
Warto uważnie śledzić to, co się mówi, ponieważ te szepty na forum są krótkimi recenzjami, które wpływają na ogólną opinię o marce i produktach. Pozytywna reputacja marki jest podstawowym czynnikiem motywującym, który zachęca ludzi do zakupu Twoich produktów. Ponad 80% konsumentów polega na recenzjach online przed dokonaniem zakupu, co wykazała ankieta przeprowadzona przez Dimensional Research. Warto też podkreślić, że ludzie polegają zarówno na pozytywnych, jak i negatywnych opiniach.
Czego się dowiesz o konsumentach z social listening?
Słuchanie społecznościowe zapewnia różne dane demograficzne i behawioralne. Możesz na przykład dowiedzieć się:
- Gdzie mieszkają Twoi (lub Twojej konkurencji) docelowi odbiorcy
- Ich płeć
- Jakimi językami mówią
- Co myślą o danym temacie
- Jakie pokrewne tematy omawiają najczęściej
- I więcej!
Zasadniczo otrzymujesz nieskończone informacje o ludziach, których chcesz przekształcić w swoich klientów. Takie informacje są niezwykle ważne i pomocne przy tworzeniu lub redefiniowaniu swojej oferty.
Jaka jest różnica między social media monitoring a social listening?
Monitoring w social media a social listening to podobne pojęcia, jednak różni je jeden zasadniczy aspekt, który można opisać stwierdzeniem: „Poprzez monitoring widzimy drzewa, ale dzięki słuchaniu dostrzegamy las”.
Monitorowanie mediów społecznościowych polega na wyszukiwaniu i gromadzeniu danych, podczas gdy słuchanie polega na analizie danych, określaniu strategii i podejmowaniu działań. Tak więc social listening to szersza koncepcja, która przenosi monitorowanie społecznościowe na wyższy poziom.

Prawdopodobnie już zajmujesz się SEO i zwracasz uwagę na statystyki strony, aby śledzić efektywność swoich treści. Jednak tylko social listening może pokazać dokładne oczekiwania docelowych odbiorców, a nawet dokładne wyrażenia, których używają do opisania tych problemów lub potrzeb. Zasadniczo możesz zobaczyć swoją markę z ich punktu widzenia bez większego wysiłku z Twojej strony.
Dlaczego social listening jest ważny dla Twojej firmy?
Wprowadzenie metody social listeningu do strategii marketingowej Twojej firmy może przynieść wiele korzyści. Przedstawimy niektóre, najważniejsze jej zalety.
1. Szczere opinie klientów
Informacje zwrotne online informują o tym:
- co ludzie myślą o Twojej obsłudze klienta,
- jak bardzo lubią Twoje produkty,
- czy używają i lubią Twoje artykuły,
- jak przydatne są Twoje produkty,
- jak wygląda Twój proces rekrutacji,
- zalecenia użytkowników, gdy pojawiają się pytania dotyczące produktu i bezpośrednie opinie.
W zależności od charakteru opinii - czy ludzie Cię chwalą, czy narzekają - możesz wkroczyć do akcji i nawiązać kontakt ze swoimi zarówno zadowolonymi użytkownikami, jak i spróbować załagodzić ewentualne zażalenia.
2. Inny wymiar obsługi klienta
Social listening umożliwia wyjście poza przychodzące wiadomości e-mail - od biernego wsparcia po proaktywną obsługę klienta.
Większość dyskusji na forach internetowych na temat marki dotyczy jakości produktu (zwłaszcza w porównaniu z innymi markami). Obejmują cechy produktu, zalety i wady oraz to, czy produkt spełnia oczekiwania użytkowników.
Takie rozmowy mogą odbywać się też na Quora, Reddit, grupie na Linkedin lub na dowolnej innej z milionów stron internetowych poświęconych dzieleniu się swoimi doświadczeniami. Celem przyłączenia się do rozmowy jest przekształcenie jej w dialog i stworzenie zdrowych relacji z potencjalnymi klientami. Dlatego musisz działać strategicznie.
Twoje odpowiedzi powinny być życzliwe i wyrażać empatię wobec klienta lub wprowadzać kulturalną dyskusję.
Opinie bez wątpienia będą się różnić: czasami będziesz pocieszać niezadowolonych klientów, a innym razem będziesz pławić się w pochwałach klienta, który ma do powiedzenia tylko dobre rzeczy.
Pamiętaj, aby dopasować styl wypowiedzi używany przez społeczność na określonej platformie.
3. Pozyskiwanie leadów
Regularny social listening i Twoja postawa nastawiona na klienta korzystnie wpłyną na postawę użytkowników. Twoja aktywna obecność i responsywność w dowolnym miejscu online przyniosą w końcu ogromne korzyści w postaci ruchu prowadzącego do Twojej witryny.
Kontynuuj proaktywne podejście i monitoruj, jak zmieniają się źródła ruchu w Google Analytics.
4. Analiza działań konkurencji
Social listening zapewni Ci pełną wiedzę o Twojej branży, trendach i nowościach dotyczących konkurencji. Możesz też znaleźć informacje na temat podejmowanych przez innych działań, najnowszych strategii konkurencji lub błędów, których lepiej nie należy powtarzać.
5. Znajdowanie influencerów i zwolenników
Gdy zaczniesz praktykować social listening, z pewnością szybko znajdziesz grono sympatyków Twojej marki, którzy chwalą i bronią jej wizerunku i produktów.
Będziesz także mógł dostrzec influencerów, którzy być może już polecali Twoje produkty, interesują się tematyką z Twojej branży i może warto byłoby nawiązać z nimi współpracę.
W rzeczywistości nie musisz podejmować żadnych dodatkowych kroków, aby znaleźć influencerów w swojej branży. Zaawansowane narzędzia społecznościowe pokazują listę najbardziej wpływowych kont, które mówią o tematach, które chcesz przeanalizować. Lista jest zwykle posortowana według "wielkości" odbiorców.
Social listening jako magiczna kula
Social listening pozwala tworzyć treści przemawiające do klienta. Zamiast polegać na swoich przeczuciach i uczuciach, narzędzia społecznościowego słuchania dostarczają twardych danych, które pokazują, jakie tematy fascynują odbiorców i jakie rodzaje treści ich przyciągają.
To jak magiczna kula, które zna odpowiedzi na pytanie: co musisz wiedzieć, aby stworzyć idealną treść - ale zamiast magii jest to analiza feedbacku od użytkoników.
<< POWRÓT
Na naszym blogu
- 28Kwie
Breadcrumbs – jakie znaczenie dla SEO ma nawigacja okruszkowa?
Breadcrumbs, czyli nawigacja okruszkowa, może wydawać się zagadkowym zagadnieniem, jednak każdy użytkownik spotyka się z nią na stronach internetowych niemal codziennie. Jak ją rozpoznać?
- 29Marz
Czym jest Chat GPT i jakie są jego możliwości?
W ostatnim czasie gorącym tematem stała się usługa Chat GPT. Okazuje się, że to niezwykle innowacyjna technologia o ogromnym potencjale. Warto więc zapoznać się bliżej z możliwościami tego innowacyjnego systemu.
- 30Kwie
Web usability - dlaczego użyteczność strony jest ważna?
Jak ważna jest funkcjonalność strony dla konwersji i sukcesu biznesu? Czym jest website usability?
- 23Kwie
Czym jest efekt ROPO?
Nie jest tajemnicą, że Internet zmienił sposób, w jaki robimy zakupy. Konsumenci chcą też podejmować bardziej świadome decyzje - poprzez wcześniejszy research.
- 30Marz
AIDA - znaczenie i rola w marketingu
Czym jest model AIDA i dlaczego tak chętnie jest wykorzystywany w marketingu? Gdzie warto go stosować, a kiedy niekoniecznie się sprawdza?
- 17Marz
Czym jest Google Display Network?
Google Display Network jest doskonale rozwiniętą siecią reklamową z szerokimi możliwościami promowania produktów i usług w różnorodnej formie. Jakie ma zalety?
- 28Lut
Infinite scroll vs. paginacja - czym są i jaki mają wpływ na SEO?
Sposób nawigacji ma ogromne znaczenie zarówno dla SEO, jak i doświadczenia użytkownika. Co lepiej się sprawdzi w witrynie - nieskończone przewijanie czy paginacja?
- 12Lut
Jak pisać artykuły, które zaciekawią odbiorców?
Pisanie nie jest łatwe. Codzienne tworzenie artykułów może być sporym wyzwaniem. Oto 7 wskazówek, jak tworzyć wartościowe i ciekawe treści
- 11Sty
Trendy SEO w 2022 roku
Zastanawiasz się, co rok 2022 przyniesie w branży e-commerce? Jakie zmiany na 2022r. przygotowało Google? Sprawdź trendy SEO 2022!
- 04Sty
Dlaczego Core Web Vitals są ważne w SEO?
Google stale dodaje nowe i usprawnia obecne algorytmy. Tym razem przyjrzymy się nowym wytycznym z 2021 roku - czym są Core Web Vitals?
- 15Gru
Czego szukali Polacy w 2021 roku w wyszukiwarce Google?
Koniec roku to czas podsumowań, więc Google niezmiennie przygotowało dla nas zestawienie najbardziej popularnych wyszukiwań w Polsce i na świecie w 2021.
- 06Gru
Recykling treści - czyli jak nadać dawnym treściom nowe życie
Recykling to ważny aspekt naszych czasów. Nie dotyczy jedynie dbania o środowisko, ale również marketingu. Na czym polega i jakie ma znaczenie recykling treści na stronie?
- 25List
7 rad jak wykorzystać linkbuilding w e-commerce
Linkbuilding jest prawdopodobnie najtrudniejszym filarem SEO, ale może też mieć największy wpływ. Jak wykorzystać go w e-commerce?
- 15List
AI/ML – czy na pewno znasz ich znaczenie?
Powszechne nadużywanie terminów AI/ML w marketingu zaczęło prowadzić do mylenia znaczenia tych słów. Co oznaczają skróty AI i ML i co oznaczają?
- 20Paźd
Lejek sprzedażowy - czym jest i dlaczego jest ważny w marketingu?
Czym jest lejek sprzedażowy? Jakie są etapy lejka sprzedażowego i jakie ma znaczenie w marketingu?
- 16Paźd
Co to jest Google Discover i jak się tam znaleźć?
Google Discover to nowy sposób na szukanie interesujących Cię informacji. Sprawdź, jak działa i jak umieścić swoje treści w Google Discover.
- 23Wrze
Czym jest Real Time Marketing i dlaczego się opłaca?
W życiu codziennym warto być na bieżąco z newsami i najnowszymi wydarzeniami, a w real time marketing to się po prostu opłaca. Sprawdź dlaczego!
- 16Wrze
Jak stworzyć efektywne Call to action - 7 wskazówek
Zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do finalizowania zakupów, wypełnienia formularza czy pobrania e-booka? Sprawdź 7 wskazówek, jak stworzyć skuteczne call to action!
- 27Sier
Dlaczego linkbuilding jest jedną z najważniejszych części strategii SEO?
Czym jest linkbuidling i dlaczego stanowi filar strategii SEO? Jakie linkbuilding ma znaczenie dla content marketingu?
- 10Sier
4 rodzaje treści, które zaciekawią czytelnika
Jakie elementy warto zawrzeć podczas tworzenia artykułu, aby był on ciekawy i przyciągnął uwagę czytelników? Sprawdź, jak tworzyć treści w Internecie, które się czytają!
- 14Lip
Jak zwiększyć ruch organiczny – 10 SEO porad
Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć ruch organiczny bez żadnych kosztów, z wyjątkiem czasu.
- 07Lip
Punkty szczepień COVID-19 na Mapach Google
Tym razem dodano nową opcję w Google Maps, szczególnie poszukiwaną w obecnym czasie – dostępne punkty szczepień przeciwko Covid-19.
- 23Maj
10 rzeczy, które musisz sprawdzić na swojej stronie
Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na pozycję strony w Google, my wybraliśmy jednak 10 rzeczy, które trzeba sprawdzić na stronie, aby mieć pewność, że jest odpowiednio zoptymalizowana.
- 11Maj
Thin content - czym jest i jak go uniknąć?
Treści niskiej jakości nadal są istotnym problemem w Internecie. Czym jest thin content i jak go uniknąć?
- 22Kwie
Czym jest social listening i dlaczego jest przydatne?
Social listening to działanie niezwykle przydatne, szczególnie w czasach pandemii. Na czym polega i jakie niesie korzyści?
- 14Kwie
Wszystko, co musisz wiedzieć o live commerce
Live commerce to nowy trend handlu online na znanych platformach, przychodzący do nas z Azji. Jakie zalety mają takie zakupy na żywo?
- 30Marz
4 sposoby, w jakie AI zmienia oblicze marketingu
Słysząc pojęcie „sztuczna inteligencja”, mimowolnie myślimy o robotach, autonomicznych samochodach i działających samodzielnie fabrykach. W rzeczywistości sztuczna inteligencja jest niemal wszędzie - również w marketingu.
- 15Marz
Różnice między linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym
W tym artykule wyjaśnimy te różnice, a następnie zbadamy cel każdego z nich i sposób, w jaki wpływają one na działania marketingowe i pozycjonowanie stron.
- 18Lut
7 powodów dla których social media są ważne dla Twojego biznesu
Social media w błyskawicznym tempie stały się potęgą Internetu. Zdobyły naszą uwagę i czas, a to ogromna szansa dla firm, które łatwo mogą się w nich zareklamować!
- 11Lut
Remarketing, Retargeting, PPC - jaka jest różnica?
W celu lepszego zrozumienia całego procesu pozycjonowania stron i SEO, postanowiliśmy wyjaśnić jedne z najczęściej spotykanych ostatnio pojęć żargonu marketingowego.
- 24Sty
4 najpopularniejsze strategie marketingu cyfrowego w 2021 roku
Popularne strategie marketingu cyfrowego w ciągu ostatniej dekady były dość dynamiczne. Zobacz, co czeka nas w 2021 roku i zweryfikuj swoje obecne strategie marketingu cyfrowego.
- 12Gru
6 porad zwiększających bezpieczeństwo Wordpress
6 porad zwiększających bezpieczeństwo Wordpress - co zrobić, aby uchronić swoją stronę na Wordpress przed atakami hakerów? Zadbaj o bezpieczną stronę Wordpress!
- 20Gru
Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku
Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku - jakich haseł szukali Polacy w Google? Jakie tematy najbardziej ciekawiły nas w 2020 roku, a jacy politycy byli na świeczniku? Sprawdź listę!
- 26List
14 sposobów wyszukiwania w Google, o których nie wiedziałeś!
Jak precyzyjniej i szybciej znajdować w Google dokładnie to, czego szukamy? Techniki udoskonalające zostały wprowadzone już dawno i zostały nazwane „operatorami wyszukiwania”. Przedstawimy Wam kilka tych sprytnych trików!
- 12List
10 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie
W obecnej rzeczywistości i ogromnej konkurencji nie wystarczy „istnieć”, żeby zaistnieć. Trzeba podjąć działania, aby strona była wartościowa zarówno dla potencjalnych klientów, jak i algorytmów Google. Zasugerujemy parę sposobów na zdobycie wartościowego, „stargetowanego” ruchu.
- 28Paźd
Filtry i bany od Google - co oznaczają dla Twojej strony?
Filtry i bany od Google - jak dowiedzieć się, że mamy nałożony filtr od Google? Za co można dostać bana od Google? Jak pozbyć się kary od Google?
- 12Paźd
5 powodów, dla których nie warto rezygnować z pozycjonowania podczas pandemii
Czas pandemii koronawirusa jest trudny dla wszystkich, jednak w szczególności odczuwają go przedsiębiorcy. Dlaczego, mimo niestabilnej sytuacji w gospodarce, nie warto przerywać pozycjonowania strony internetowej?
- 16Lip
Rodzaje wyników wyszukiwania w Google, czyli różne elementy SERP
Większość z nas, wyszukując haseł w wyszukiwarce Google, na przestrzeni lat mogła nie zauważyć zmian, jakie zostały wprowadzone. Przyjrzyjmy się różnym rodzajom wyników wyszukiwań w Google.
- 06Lip
Mobile First Index - czym jest i jakie ma znaczenie dla SEO?
Nadeszła era mobilności, kiedy większe znaczenie zdobywają smartfony niż komputery. Google również podążą tym trendem, wprowadzając Mobile First Index. Czym jest i jakie ma znaczenie dla Google?
- 15Czerw
Direct answer - jak uzyskać pozycję zero w Google?
Czym jest Direct Answer i dlaczego wszyscy marzą o „pozycji zerowej” w Google? Przedstawimy sprawdzone sposoby na pojawienie się w bezpośrednich odpowiedziach i wyjaśnimy specyfikę ich działania.
- 06Czerw
Czym są dane strukturalne i jaką pełnią rolę w Google?
Początki wyszukiwarki wyglądały dosyć jednolicie – wszystkie wyniki wyszukiwań wyglądały tak samo. Z biegiem lat wprowadzano coraz więcej usprawnień, mających na celu sprawniejsze i szybsze wyszukiwanie haseł. Te modyfikacje sposobu prezentacji skutkowały wprowadzeniem danych strukturalnych.
- 27Maj
SXO, czyli SEO i UX jako nowy trend
Co to jest SXO? Jak jest powiązane z pozycjonowaniem stron i jaki ma wpływ na wyniki wyszukiwania? Dowiedz się, jak wpłynąć na poprawę wyświetleń!
- 11Maj
Marketing internetowy - 5 najpopularniejszych narzędzi
5 najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego - czym jest e-marketing? Dlaczego warto się na nim znać pozycjonując strony internetowe? Co go różni od tradycyjnego marketingu?
- 30Kwie
7 wskazówek pozycjonowania wizytówki w Google Maps
Masz firmę i zależy Ci na pozyskaniu klientów lokalnych? A może klienci nie mogą trafić do Twojej firmy przez skomplikowany dojazd? Pozycjonowanie w Google Maps to idealny sposób na zaistnienie na lokalnym rynku i pojawienie się najbliżej potrzebującego odbiorcy. Zobacz 7 naszych wskazówek pozycjonowania w Google Maps Twojej wirtualnej wizytówki firmowej!
- 03Kwie
Blog firmowy - korzyści jego prowadzenia
Zauważyłeś, że wiele firm na swoich stronach internetowych prowadzi blogi? Prawnicy, producenci okien, salony fryzjerskie czy poradnie dietetyczne – najróżniejsze dziedziny i branże. Ciekawiło Cię, w jakim celu to robią? Oprócz faktu, że jest to doskonały sposób na darmową reklamę w Internecie, jest jeszcze kilka innych powodów. Sprawdź!
- 09Marz
Google Voice Search - powiedz, żeby wyszukać
Giganci internetowi starają się odpowiadać na potrzeby użytkowników, tworząc coraz to nowe udogodnienia i narzędzia przyspieszające i ułatwiające korzystanie z wyszukiwarek. Jednym z nich, które szybko zyskuje przewagę, jest Google Voice Search.
- 10Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania w 2019 roku w Google
Każdego roku ludzie z różnych krajów wpisują miliony zapytań do wyszukiwarki Google dotyczące najróżniejszych tematów. Rok 2019 obfitował w liczne istotne wydarzenia, spośród których możemy wyróżnić te mniej i bardziej interesujące. Jakie były trendy wśród zapytań użytkowników Google w 2019 roku?
- 17List
Asystent Google - jego możliwości
Na początku 2019 roku Google postanowił uruchomić kolejne swoje narzędzie w polskiej wersji językowej – Asystent Google. Jest to bardzo innowacyjny pomysł, na którego premierę czekało wielu użytkowników smartfonów i tabletów. Uważa się go za androidową konkurencję dla Siri marki Apple i duży skok technologiczny. Jakie możliwości i zalety kryją się za asystentem Google?
- 22Wrze
Głosowanie przez Internet - czy jest możliwe w Polsce?
W Polsce coraz chętniej otwieramy się na możliwości usług internetowych i z większym przekonaniem korzystamy chociażby z kont i przelewów bankowych. Takie technologiczne rozwiązania wykorzystywane są również w przebiegu głosowania. Z całego świata dobiegają do nas informacje o tzw. e-votingu. Czy takie rozwiązanie dostępne jest już w Polsce?
- 03Lip
SEO Wordpress – 5 wskazówek pozycjonowania stron w Wordpressie
Wordpress został stworzony w języku PHP do obsługi blogów i sklepów internetowych. Jednak dobry kontent to nie wszystko - trzeba znać techniki i narzędzia, żeby go odpowiednio wypromować. Przedstawiamy zatem 5 wskazówek pozycjonowania stron w Wordpress.
- 10Czerw
Specjalista SEO i jego zadania
Wraz z rozwojem Internetu rośnie liczba stanowisk, które tworzą się na potrzeby tych przemian. Stale zwiększa się grono pracowników branży IT, jak również firm marketingowych w Internecie. Jednym z takich zawodów jest właśnie specjalista SEO. Kim on dokładnie jest i jakie są jego zadania?
- 15Maj
Google znajdzie Twoje urządzenie!
Posiadacze iPhonów zapewne dobrze znają funkcję Znajdź mój iPhone, którą proponuje Apple. Od teraz również właściciele smartfonów z Androidem mają okazję skorzystać z możliwości zlokalizowania swojego telefonu. Google zainicjowało stworzenie nowej usługi.
- 12Marz
Artykuł 13 - czy to koniec obecnego Internetu?
24 marca 2019 roku Parlament Europejski w Strasburgu poparł wprowadzenie w życie dyrektywy normującej prawa autorskie w Internecie. Wszystkie przebiega w atmosferze wielkich emocji i kontrowersji. Niektórzy wskazują na nową cenzurę Internetu. Co się zmieni?
- 27Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania Google w 2018 roku
Jak co roku, Google stworzył zestawienie najpopularniejszych wyszukiwań w ubiegłych dwunastu miesiącach. W formie list opublikował tematy, które najbardziej nas intrygowały. Dzięki temu w skrócie możemy przypomnieć sobie, co ciekawego działo się w minionym roku i jakie wydarzenia cieszyły się największym zainteresowaniem.
- 13Kwie
Co Google wie o Tobie? Jak to sprawdzić?
Google śledzi działania swoich użytkowników na różne sposoby. Dotyczy to nie tylko aktywności w sieci, ale też poczynań podejmowanych w realnym, fizycznym świecie. Gromadzone w ten sposób informacje można jednak łatwo sprawdzić, a w razie potrzeby usunąć.
- 13Lut
Historia i sukces wyszukiwarki Google
Powstanie i rozwój Google to modelowy przykład amerykańskiego snu. Wszystko zaczęło się od dwóch studentów, którzy pracowali w garażu nad swoim uczelnianym projektem.
- 10Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania Google w 2017 roku
Jesteś ciekaw co najczęściej wyszukiwali internauci w 2017 roku? Sprawdź! Będziesz zaskoczony wynikami :)