
Czego szukali Polacy w 2021 roku w wyszukiwarce Google?
Jakie były najczęściej wyszukiwane przez Polaków hasła w Google w 2021 roku?
Google Trends 2021 – jakie hasła wpisywali Polacy w wyszukiwarce Google? Jakie były najważniejsze wydarzenia tego roku? Jakie osobowości wzbudziły największą ciekawość?
Roczne podsumowanie wyszukiwań w Google zawsze stanowi ciekawy pogląd na mijający rok. Możemy sobie przypomnieć o ważnych chwilach, uroczystościach, skandalach czy sprawach z kraju i świata. Grudzień to miesiąc podsumowań i analiz i Google również co roku przedstawia podsumowanie najpopularniejszych wyszukiwań roku z danego kraju. Co najbardziej zaintrygowało użytkowników Google na świecie, a jakich tematów najczęściej wyszukiwali w Google Polacy w 2021 roku? Sprawdźmy!
Wyszukiwania Google 2021 na świecie
Zacznijmy od ogólnego, światowego podsumowania wyszukiwań w Google w 2021 roku. Co interesowało ludzi na świecie? Jako że Indie są drugim państwem na świecie (po Chinach) pod względem liczby ludności, pierwsze 3 miejsca wyszukiwań zajmowała Indian Premier League (IPL), czyli zawodowa liga krykietowa w Indiach.
Uwagę internatów zwróciły też takie zagadnienia, jak liga NBA, Euro 2021, serial Squid Game czy sytuacja w Afganistanie. Osoby, które wzbudziły zainteresowanie, to m.in. sportowcy Christian Eriksen i Tiger Woods oraz aktorzy Alec Baldwin i Pete Davidson. Piosenki, które wpadły w ucho światowym słuchaczom to np. Drivers license Olivii Rodrigo czy Montero Lil Nas X. W sportowym świecie niezmiennie króluje Real Madryt, FC Barcelona i Chelsea F.C., a seriale, które podbiły serca widzów to Squid Game, Bridgerton czy Cobra Kai.
Wyszukiwania Google 2021 Polska - najszybciej zyskujące na popularności
Najpopularniejszym sportem w Polsce jest piłka nożna, więc nikogo nie dziwi fakt, że Euro 2020 było w tej kategorii tematem nr 1 w 2021 roku. Zawsze żarliwie kibicujemy naszej drużynie, co niestety nie przekłada się na jej sukces. Kolejnym tematem istotnym dla Polaków była śmierć znanego i lubianego piosenkarza Krzysztofa Krawczyka, a także dziennikarza Kamila Durczoka. Nie da się nie wspomnieć o obecnie „najgorętszym” problemie, czyli pandemii. Wyszukiwaliśmy informacji o stronie rządowej pacjent gov czy loterii szczepionkowej.
- Euro 2020
- Krzysztof Krawczyk
- Spis powszechny
- Pacjent gov
- Kamil Durczok
- Squid Game
- Loteria szczepionkowa
- Afganistan
- Christian Eriksen
- Lody Ekipy
Wyszukiwania Google 2021 Polska – tematy, o których się mówiło
Jakie tematy poruszyły czy oburzyły nas najbardziej w 2021 roku? Czego chcieli się dowiedzieć Polacy z wyszukiwarki Google? Najwięcej emocji w tym zakresie wywołał spis powszechny, odbywający się raz na 10 lat. Uwaga Polaków była skupiona także na wycofaniu wojsk z Afganistanu, szczepieniach Covid-19, sytuacji na granicy polsko-białoruskiej czy wprowadzeniu przez rząd „Nowego Ładu”.
- Spis powszechny
- Afganistan
- Szczepienia COVID-19
- Kanał Sueski
- Awaria Facebooka
- Granica polsko-białoruska
- Media bez wyboru
- Konkurs Chopinowski 2021
- Nowy Ład
- Podatek cukrowy
Wyszukiwania Google 2021 Polska – pandemia
Nie da się ominąć tematu pandemii, a w tym roku Google stworzył nawet osobną kategorię na to zagadnienie. Z wyszukiwarki Google w 2021 roku chcieliśmy się dowiedzieć m.in. o zapobieganiu zakażeniu koronawirusem, szczepionce AstraZeneca, panujących aktualnie obostrzeniach, lockdownie czy paszporcie covidowym.
- Pacjent gov
- Loteria szczepionkowa
- Koronawirus zapobieganie
- Szczepienia COVID-19
- AstraZeneca
- Obostrzenia
- Lockdown
- Objawy COVID-19
- Pulsoksymetr
- Paszport covidowy
Wyszukiwania Google 2021 Polska – ludzie
Jakie osobowości interesowały Polaków w 2021 roku? Postaci, o których chcieliśmy dowiedzieć się więcej w wyszukiwarce Google w 2021 roku to np. selekcjoner drużyny piłkarskiej Paulo Sousa, żona zmarłego piosenkarza Ewa Krawczyk, prezes spółki Orlen Daniel Obajtek czy aktor Piotr Fronczewski.
- Christian Eriksen
- Natsu
- Paulo Sousa
- Ewa Krawczyk
- Iga Świątek
- Daniel Obajtek
- Piotr Fronczewski
- Alec Baldwin
- Teresa Lipowska
- Esmeralda Godlewska
Wyszukiwania Google 2021 Polska – filmy
Chociaż kinomaniacy nie mieli w 2021 roku zbyt wiele uniesień filmowych, w drugiej połowie roku mogliśmy ujrzeć parę wyczekiwanych i przekładanych wcześniej premier. Z zagranicznych obrazów na liście filmów 2021 znajdziemy „Diuna” i „Oczy diabła”, jednak sporo jest też polskich pozycji, jak „Dziewczyny z Dubaju” i „Furioza”.
- Diuna
- Dziewczyny z Dubaju
- Small World
- Oczy diabła
- Cruella
- Listy do M. 4
- Eternals
- Furioza
- Venom 2
- Obecność 3
Wyszukiwania Google 2021 Polska – seriale
Kto w czasie pandemii nie obejrzał Netlixa od góry do dołu, niech pierwszy rzuci kamieniem! Polacy pokochali seriale, w szczególności zagraniczne. Totalnym hitem w Polsce i na świecie w 2021 roku okazał się koreański Squid Game. Dużą popularnością cieszyły się też seriale Lupin czy New Amsterdam.
- Squid Game
- Bridgertonowie
- Ginny and Georgie
- Lupin
- Sexify
- New Amsterdam
- Rojst
- Gambit królowej
- Brzydula 2
- Kowalscy kontra Kowalscy

Wyszukiwania Google 2021 Polska – jak…?
Nie wiesz jak coś zrobić? Wujek Google ma odpowiedź na (niemal) wszystko! Jakie pytania wpisywaliśmy w 2021 roku w wyszukiwarkę Google? Pytaliśmy m.in. jak zapisać się na szczepienie, jak pobrać paszport covidowy czy jak usunąć konto na IG.
- Jak zapisać się na szczepienie
- Jak aktywować bon turystyczny
- Jak spisać się przez internet
- Jak założyć internetowe konto pacjenta
- Jak pobrać paszport covidowy
- Jak założyć profil zaufany
- Jak sprawdzić czy jestem spisany
- Jak usunąć konto na IG
- Jak długo protest mediów
- Jak zmienić termin szczepienia
Wyszukiwania Google 2021 Polska – ile kosztuje…?
W grudniu 2021 inflacja wynosi już 7,7%, a ceny w sklepach osiągają najwyższe od lat stawki. Jak żyć? W ostatnim czasie dobie kryzysu stale myślimy o kosztach życia i cenach, i o to też Polacy pytali w wyszukiwarce Google w 2021. Najpopularniejsze zapytania dotyczyły ceny chleba, szczepionki na covid, bitcoina, węgla i złota.
- Ile kosztuje test na covid
- Ile kosztuje chleb
- Ile kosztuje szczepionka na covid
- Ile kosztuje bitcoin
- Ile kosztuje aparat na zęby
- Ile kosztuje gram złota
- Ile kosztuje bilet do Energylandii
- Ile kosztuje tona węgla
- Ile kosztuje prawo jazdy
- Ile kosztuje Chicken
Wyszukiwania Google 2021 Polska – kto to…?
Często w rozmowie ktoś wspomni o postaci, zawodzie czy grupie etnicznej, o których nigdy nie słyszeliśmy. Co wówczas robimy? Wpisujemy to hasło w wyszukiwarkę Google! W 2021 najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się, kim są Talibowie, kim jest socjopata, introwertyk, simp czy felczer.
- Kto to Talibowie
- Kto to probant
- Kto to snugglers
- Kto to socjopata
- Kto to introwertyk
- Kto to ekstrawertyk
- Kto to Emma Agreste
- Kto to simp
- Kto to felczer
- Kto to konkwistador
Wyszukiwania Google 2021 – dodatkowe ciekawostki
• W roku 2021 na całym świecie doomscrolling trafiał do wyszukiwarki częściej niż kiedykolwiek wcześniej.
• W tym roku liczba wyszukiwań słowa afirmacje osiągnęła rekordowy poziom na całym świecie.
• W roku 2021 hasło szanty odnotowało rekordową liczbę wyszukiwań w historii Google Trends.
• Dzięki Berniemu Sandersowi hasło rękawiczki z jednym palcem osiągnęło w styczniu rekordową liczbę wyszukiwań na całym świecie.
• W marcu wywiad z Meghan i Harrym stał się najczęściej wyszukiwanym wywiadem w historii Google Trends na całym świecie.
Jakich tematów szukali Polacy w 2021 roku – podsumowanie
Tegoroczna tematyka najpopularniejszych wyszukiwań w Google w Polsce i na świecie jest dosyć ujednolicona. Wszyscy żyją panującą pandemią i ten temat nadal jest na ustach mieszkańców wszystkich krajów. Związane z pandemią szczepienia, paszporty covidowe czy obostrzenia są w 2021 roku priorytetowe. Podczas lockdownu chętnie jednak oglądamy seriale, np. Squid Game, filmy i śledzimy wydarzenia na całym świecie, których pandemia nie zatrzymała, np. konflikt na granicy polsko-białoruskiej czy wycofanie się wojsk z Afganistanu.
<< POWRÓT
Na naszym blogu
- 28Kwie
Breadcrumbs – jakie znaczenie dla SEO ma nawigacja okruszkowa?
Breadcrumbs, czyli nawigacja okruszkowa, może wydawać się zagadkowym zagadnieniem, jednak każdy użytkownik spotyka się z nią na stronach internetowych niemal codziennie. Jak ją rozpoznać?
- 29Marz
Czym jest Chat GPT i jakie są jego możliwości?
W ostatnim czasie gorącym tematem stała się usługa Chat GPT. Okazuje się, że to niezwykle innowacyjna technologia o ogromnym potencjale. Warto więc zapoznać się bliżej z możliwościami tego innowacyjnego systemu.
- 30Kwie
Web usability - dlaczego użyteczność strony jest ważna?
Jak ważna jest funkcjonalność strony dla konwersji i sukcesu biznesu? Czym jest website usability?
- 23Kwie
Czym jest efekt ROPO?
Nie jest tajemnicą, że Internet zmienił sposób, w jaki robimy zakupy. Konsumenci chcą też podejmować bardziej świadome decyzje - poprzez wcześniejszy research.
- 30Marz
AIDA - znaczenie i rola w marketingu
Czym jest model AIDA i dlaczego tak chętnie jest wykorzystywany w marketingu? Gdzie warto go stosować, a kiedy niekoniecznie się sprawdza?
- 17Marz
Czym jest Google Display Network?
Google Display Network jest doskonale rozwiniętą siecią reklamową z szerokimi możliwościami promowania produktów i usług w różnorodnej formie. Jakie ma zalety?
- 28Lut
Infinite scroll vs. paginacja - czym są i jaki mają wpływ na SEO?
Sposób nawigacji ma ogromne znaczenie zarówno dla SEO, jak i doświadczenia użytkownika. Co lepiej się sprawdzi w witrynie - nieskończone przewijanie czy paginacja?
- 12Lut
Jak pisać artykuły, które zaciekawią odbiorców?
Pisanie nie jest łatwe. Codzienne tworzenie artykułów może być sporym wyzwaniem. Oto 7 wskazówek, jak tworzyć wartościowe i ciekawe treści
- 11Sty
Trendy SEO w 2022 roku
Zastanawiasz się, co rok 2022 przyniesie w branży e-commerce? Jakie zmiany na 2022r. przygotowało Google? Sprawdź trendy SEO 2022!
- 04Sty
Dlaczego Core Web Vitals są ważne w SEO?
Google stale dodaje nowe i usprawnia obecne algorytmy. Tym razem przyjrzymy się nowym wytycznym z 2021 roku - czym są Core Web Vitals?
- 15Gru
Czego szukali Polacy w 2021 roku w wyszukiwarce Google?
Koniec roku to czas podsumowań, więc Google niezmiennie przygotowało dla nas zestawienie najbardziej popularnych wyszukiwań w Polsce i na świecie w 2021.
- 06Gru
Recykling treści - czyli jak nadać dawnym treściom nowe życie
Recykling to ważny aspekt naszych czasów. Nie dotyczy jedynie dbania o środowisko, ale również marketingu. Na czym polega i jakie ma znaczenie recykling treści na stronie?
- 25List
7 rad jak wykorzystać linkbuilding w e-commerce
Linkbuilding jest prawdopodobnie najtrudniejszym filarem SEO, ale może też mieć największy wpływ. Jak wykorzystać go w e-commerce?
- 15List
AI/ML – czy na pewno znasz ich znaczenie?
Powszechne nadużywanie terminów AI/ML w marketingu zaczęło prowadzić do mylenia znaczenia tych słów. Co oznaczają skróty AI i ML i co oznaczają?
- 20Paźd
Lejek sprzedażowy - czym jest i dlaczego jest ważny w marketingu?
Czym jest lejek sprzedażowy? Jakie są etapy lejka sprzedażowego i jakie ma znaczenie w marketingu?
- 16Paźd
Co to jest Google Discover i jak się tam znaleźć?
Google Discover to nowy sposób na szukanie interesujących Cię informacji. Sprawdź, jak działa i jak umieścić swoje treści w Google Discover.
- 23Wrze
Czym jest Real Time Marketing i dlaczego się opłaca?
W życiu codziennym warto być na bieżąco z newsami i najnowszymi wydarzeniami, a w real time marketing to się po prostu opłaca. Sprawdź dlaczego!
- 16Wrze
Jak stworzyć efektywne Call to action - 7 wskazówek
Zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do finalizowania zakupów, wypełnienia formularza czy pobrania e-booka? Sprawdź 7 wskazówek, jak stworzyć skuteczne call to action!
- 27Sier
Dlaczego linkbuilding jest jedną z najważniejszych części strategii SEO?
Czym jest linkbuidling i dlaczego stanowi filar strategii SEO? Jakie linkbuilding ma znaczenie dla content marketingu?
- 10Sier
4 rodzaje treści, które zaciekawią czytelnika
Jakie elementy warto zawrzeć podczas tworzenia artykułu, aby był on ciekawy i przyciągnął uwagę czytelników? Sprawdź, jak tworzyć treści w Internecie, które się czytają!
- 14Lip
Jak zwiększyć ruch organiczny – 10 SEO porad
Jest wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć ruch organiczny bez żadnych kosztów, z wyjątkiem czasu.
- 07Lip
Punkty szczepień COVID-19 na Mapach Google
Tym razem dodano nową opcję w Google Maps, szczególnie poszukiwaną w obecnym czasie – dostępne punkty szczepień przeciwko Covid-19.
- 23Maj
10 rzeczy, które musisz sprawdzić na swojej stronie
Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na pozycję strony w Google, my wybraliśmy jednak 10 rzeczy, które trzeba sprawdzić na stronie, aby mieć pewność, że jest odpowiednio zoptymalizowana.
- 11Maj
Thin content - czym jest i jak go uniknąć?
Treści niskiej jakości nadal są istotnym problemem w Internecie. Czym jest thin content i jak go uniknąć?
- 22Kwie
Czym jest social listening i dlaczego jest przydatne?
Social listening to działanie niezwykle przydatne, szczególnie w czasach pandemii. Na czym polega i jakie niesie korzyści?
- 14Kwie
Wszystko, co musisz wiedzieć o live commerce
Live commerce to nowy trend handlu online na znanych platformach, przychodzący do nas z Azji. Jakie zalety mają takie zakupy na żywo?
- 30Marz
4 sposoby, w jakie AI zmienia oblicze marketingu
Słysząc pojęcie „sztuczna inteligencja”, mimowolnie myślimy o robotach, autonomicznych samochodach i działających samodzielnie fabrykach. W rzeczywistości sztuczna inteligencja jest niemal wszędzie - również w marketingu.
- 15Marz
Różnice między linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym
W tym artykule wyjaśnimy te różnice, a następnie zbadamy cel każdego z nich i sposób, w jaki wpływają one na działania marketingowe i pozycjonowanie stron.
- 18Lut
7 powodów dla których social media są ważne dla Twojego biznesu
Social media w błyskawicznym tempie stały się potęgą Internetu. Zdobyły naszą uwagę i czas, a to ogromna szansa dla firm, które łatwo mogą się w nich zareklamować!
- 11Lut
Remarketing, Retargeting, PPC - jaka jest różnica?
W celu lepszego zrozumienia całego procesu pozycjonowania stron i SEO, postanowiliśmy wyjaśnić jedne z najczęściej spotykanych ostatnio pojęć żargonu marketingowego.
- 24Sty
4 najpopularniejsze strategie marketingu cyfrowego w 2021 roku
Popularne strategie marketingu cyfrowego w ciągu ostatniej dekady były dość dynamiczne. Zobacz, co czeka nas w 2021 roku i zweryfikuj swoje obecne strategie marketingu cyfrowego.
- 12Gru
6 porad zwiększających bezpieczeństwo Wordpress
6 porad zwiększających bezpieczeństwo Wordpress - co zrobić, aby uchronić swoją stronę na Wordpress przed atakami hakerów? Zadbaj o bezpieczną stronę Wordpress!
- 20Gru
Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku
Najpopularniejsze wyszukiwania w Google w 2020 roku - jakich haseł szukali Polacy w Google? Jakie tematy najbardziej ciekawiły nas w 2020 roku, a jacy politycy byli na świeczniku? Sprawdź listę!
- 26List
14 sposobów wyszukiwania w Google, o których nie wiedziałeś!
Jak precyzyjniej i szybciej znajdować w Google dokładnie to, czego szukamy? Techniki udoskonalające zostały wprowadzone już dawno i zostały nazwane „operatorami wyszukiwania”. Przedstawimy Wam kilka tych sprytnych trików!
- 12List
10 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie
W obecnej rzeczywistości i ogromnej konkurencji nie wystarczy „istnieć”, żeby zaistnieć. Trzeba podjąć działania, aby strona była wartościowa zarówno dla potencjalnych klientów, jak i algorytmów Google. Zasugerujemy parę sposobów na zdobycie wartościowego, „stargetowanego” ruchu.
- 28Paźd
Filtry i bany od Google - co oznaczają dla Twojej strony?
Filtry i bany od Google - jak dowiedzieć się, że mamy nałożony filtr od Google? Za co można dostać bana od Google? Jak pozbyć się kary od Google?
- 12Paźd
5 powodów, dla których nie warto rezygnować z pozycjonowania podczas pandemii
Czas pandemii koronawirusa jest trudny dla wszystkich, jednak w szczególności odczuwają go przedsiębiorcy. Dlaczego, mimo niestabilnej sytuacji w gospodarce, nie warto przerywać pozycjonowania strony internetowej?
- 16Lip
Rodzaje wyników wyszukiwania w Google, czyli różne elementy SERP
Większość z nas, wyszukując haseł w wyszukiwarce Google, na przestrzeni lat mogła nie zauważyć zmian, jakie zostały wprowadzone. Przyjrzyjmy się różnym rodzajom wyników wyszukiwań w Google.
- 06Lip
Mobile First Index - czym jest i jakie ma znaczenie dla SEO?
Nadeszła era mobilności, kiedy większe znaczenie zdobywają smartfony niż komputery. Google również podążą tym trendem, wprowadzając Mobile First Index. Czym jest i jakie ma znaczenie dla Google?
- 15Czerw
Direct answer - jak uzyskać pozycję zero w Google?
Czym jest Direct Answer i dlaczego wszyscy marzą o „pozycji zerowej” w Google? Przedstawimy sprawdzone sposoby na pojawienie się w bezpośrednich odpowiedziach i wyjaśnimy specyfikę ich działania.
- 06Czerw
Czym są dane strukturalne i jaką pełnią rolę w Google?
Początki wyszukiwarki wyglądały dosyć jednolicie – wszystkie wyniki wyszukiwań wyglądały tak samo. Z biegiem lat wprowadzano coraz więcej usprawnień, mających na celu sprawniejsze i szybsze wyszukiwanie haseł. Te modyfikacje sposobu prezentacji skutkowały wprowadzeniem danych strukturalnych.
- 27Maj
SXO, czyli SEO i UX jako nowy trend
Co to jest SXO? Jak jest powiązane z pozycjonowaniem stron i jaki ma wpływ na wyniki wyszukiwania? Dowiedz się, jak wpłynąć na poprawę wyświetleń!
- 11Maj
Marketing internetowy - 5 najpopularniejszych narzędzi
5 najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego - czym jest e-marketing? Dlaczego warto się na nim znać pozycjonując strony internetowe? Co go różni od tradycyjnego marketingu?
- 30Kwie
7 wskazówek pozycjonowania wizytówki w Google Maps
Masz firmę i zależy Ci na pozyskaniu klientów lokalnych? A może klienci nie mogą trafić do Twojej firmy przez skomplikowany dojazd? Pozycjonowanie w Google Maps to idealny sposób na zaistnienie na lokalnym rynku i pojawienie się najbliżej potrzebującego odbiorcy. Zobacz 7 naszych wskazówek pozycjonowania w Google Maps Twojej wirtualnej wizytówki firmowej!
- 03Kwie
Blog firmowy - korzyści jego prowadzenia
Zauważyłeś, że wiele firm na swoich stronach internetowych prowadzi blogi? Prawnicy, producenci okien, salony fryzjerskie czy poradnie dietetyczne – najróżniejsze dziedziny i branże. Ciekawiło Cię, w jakim celu to robią? Oprócz faktu, że jest to doskonały sposób na darmową reklamę w Internecie, jest jeszcze kilka innych powodów. Sprawdź!
- 09Marz
Google Voice Search - powiedz, żeby wyszukać
Giganci internetowi starają się odpowiadać na potrzeby użytkowników, tworząc coraz to nowe udogodnienia i narzędzia przyspieszające i ułatwiające korzystanie z wyszukiwarek. Jednym z nich, które szybko zyskuje przewagę, jest Google Voice Search.
- 10Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania w 2019 roku w Google
Każdego roku ludzie z różnych krajów wpisują miliony zapytań do wyszukiwarki Google dotyczące najróżniejszych tematów. Rok 2019 obfitował w liczne istotne wydarzenia, spośród których możemy wyróżnić te mniej i bardziej interesujące. Jakie były trendy wśród zapytań użytkowników Google w 2019 roku?
- 17List
Asystent Google - jego możliwości
Na początku 2019 roku Google postanowił uruchomić kolejne swoje narzędzie w polskiej wersji językowej – Asystent Google. Jest to bardzo innowacyjny pomysł, na którego premierę czekało wielu użytkowników smartfonów i tabletów. Uważa się go za androidową konkurencję dla Siri marki Apple i duży skok technologiczny. Jakie możliwości i zalety kryją się za asystentem Google?
- 22Wrze
Głosowanie przez Internet - czy jest możliwe w Polsce?
W Polsce coraz chętniej otwieramy się na możliwości usług internetowych i z większym przekonaniem korzystamy chociażby z kont i przelewów bankowych. Takie technologiczne rozwiązania wykorzystywane są również w przebiegu głosowania. Z całego świata dobiegają do nas informacje o tzw. e-votingu. Czy takie rozwiązanie dostępne jest już w Polsce?
- 03Lip
SEO Wordpress – 5 wskazówek pozycjonowania stron w Wordpressie
Wordpress został stworzony w języku PHP do obsługi blogów i sklepów internetowych. Jednak dobry kontent to nie wszystko - trzeba znać techniki i narzędzia, żeby go odpowiednio wypromować. Przedstawiamy zatem 5 wskazówek pozycjonowania stron w Wordpress.
- 10Czerw
Specjalista SEO i jego zadania
Wraz z rozwojem Internetu rośnie liczba stanowisk, które tworzą się na potrzeby tych przemian. Stale zwiększa się grono pracowników branży IT, jak również firm marketingowych w Internecie. Jednym z takich zawodów jest właśnie specjalista SEO. Kim on dokładnie jest i jakie są jego zadania?
- 15Maj
Google znajdzie Twoje urządzenie!
Posiadacze iPhonów zapewne dobrze znają funkcję Znajdź mój iPhone, którą proponuje Apple. Od teraz również właściciele smartfonów z Androidem mają okazję skorzystać z możliwości zlokalizowania swojego telefonu. Google zainicjowało stworzenie nowej usługi.
- 12Marz
Artykuł 13 - czy to koniec obecnego Internetu?
24 marca 2019 roku Parlament Europejski w Strasburgu poparł wprowadzenie w życie dyrektywy normującej prawa autorskie w Internecie. Wszystkie przebiega w atmosferze wielkich emocji i kontrowersji. Niektórzy wskazują na nową cenzurę Internetu. Co się zmieni?
- 27Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania Google w 2018 roku
Jak co roku, Google stworzył zestawienie najpopularniejszych wyszukiwań w ubiegłych dwunastu miesiącach. W formie list opublikował tematy, które najbardziej nas intrygowały. Dzięki temu w skrócie możemy przypomnieć sobie, co ciekawego działo się w minionym roku i jakie wydarzenia cieszyły się największym zainteresowaniem.
- 13Kwie
Co Google wie o Tobie? Jak to sprawdzić?
Google śledzi działania swoich użytkowników na różne sposoby. Dotyczy to nie tylko aktywności w sieci, ale też poczynań podejmowanych w realnym, fizycznym świecie. Gromadzone w ten sposób informacje można jednak łatwo sprawdzić, a w razie potrzeby usunąć.
- 13Lut
Historia i sukces wyszukiwarki Google
Powstanie i rozwój Google to modelowy przykład amerykańskiego snu. Wszystko zaczęło się od dwóch studentów, którzy pracowali w garażu nad swoim uczelnianym projektem.
- 10Sty
Najpopularniejsze wyszukiwania Google w 2017 roku
Jesteś ciekaw co najczęściej wyszukiwali internauci w 2017 roku? Sprawdź! Będziesz zaskoczony wynikami :)