Ile kosztuje pozycjonowanie? Jaka jest cena pozycjonowania stron internetowych w agencji SEO i od czego zależy?
Od czego zależy cena pozycjonowania?
Cena to jeden z ważniejszych czynników, na podstawie którego wybiera się daną agencję SEO. Blumo zapewnia bezpłatną wycenę pozycjonowania strony oraz nakreślenie strategii dla danej witryny. Cennik pozycjonowania jest kwestią indywidualną ze względu na wiele aspektów mogących różnić się wśród poszczególnych stron, np.
- historia strony – wiek witryny, czy była kiedykolwiek pozycjonowana, czy nie miała wcześniej kar od Google czy wirusów
- język pozycjonowania – polski, angielski, niemiecki, włoski czy może w kilku językach
- konkurencja w branży – ma to po części odzwierciedlenie w rynku pracy – branża medyczna, prawna czy nieruchomości jest zawsze trudniejsza do pozycjonowania
- obszar pozycjonowania – czy będzie to pozycjonowanie lokalne np. Łódź, na obszarze województwa czy ogólnopolskie
- ilość promowanych produktów/usług/fraz
- obecna pozycja strony
- zakres prac pozycjonerskich.
Ceny pozycjonowania stron w Blumo
Przygotowaliśmy w naszym cenniku pozycjonowania stron internetowych pakiety, czyli strategie oferowane przez naszą agencję Blumo. Proponujemy pozycjonowanie fraz – minimum 3 frazy związane z daną firmą, abonamentowe pozycjonowanie strony www czy pozycjonowanie sklepu internetowego , pozycjonowanie rozszerzone, szczególnie polecane dla sklepów wielobranżowych, pozycjonowanie start, kampanię AdWords czy pozycjonowanie extra, czyli najbogatszą w możliwości opcję. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu i na podstronę z cenami pozycjonowania stron.