Pozycjonowanie stron Białystok
Zadaj pytanie o pozycjonowanie
Stworzenie strony internetowej, Google Adwords lub usługi programistyczne WWW.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to się dzieje, że pewne strony są wyświetlane jako pierwsze w wynikach wyszukiwania? Prowadzisz stronę internetową swojej firmy, ale nie ma ona dobrych wyników w Google i nie wiesz, co z tym zrobić? Nasza odpowiedź brzmi: pozycjonowanie stron w Białymstoku z Blumo!
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron www polega na wdrożeniu na stronie szeregu działań, obejmujących wiele czynników rankingowych, które przyczynią się do wzrostu pozycji w wyszukiwarce Google. Na skuteczność działań SEO (ang. Search Engine Optimization) ma wpływ wiele czynników (około 200), określonych przez Google, m.in.
- Długość, oryginalność i merytoryczność tekstów
- Odpowiednie słowa kluczowe, ich rozmieszczenie i nasycenie
- Prędkość ładowania strony
- Przyjazne adresy URL
- Linkowanie wewnętrzne
- Wartościowe źródła linków zewnętrznych
- Stosowanie hierarchii nagłówków H1,H2,H3…
- Właściwa struktura i poprawny kod strony
- Responsywność strony i obecność w social media
Jak przebiega proces pozycjonowania strony w Białymstoku?
- Analiza – proces pozycjonowania rozpoczynamy od analizy strony, badając aspekty techniczne, treści obecne na stronie oraz linki zewnętrzne. Rezultatem audytu SEO jest określenie celów i zmian koniecznych do wdrożenia oraz ustalenia strategii działania.
- Wybór słów kluczowych – na podstawie poznania specyfiki danej firmy oraz branży dobierane są słowa kluczowe. Warto wybrać pozycjonowanie na frazy long-tail oraz pozycjonowanie lokalne w Białymstoku, aby trafić w konkretne grupy odbiorców i określone zapytania, powiązane z produktami i usługami firmy.
- Optymalizacja – to czas wdrożenia wcześniejszych założeń. Do naszych zadań należy uzupełnienie meta danych title i description oraz innych meta tagów, zadbanie o przyjazne adresy URL z przekierowaniami 301, wprowadzenie intuicyjnej nawigacji i właściwej struktury strony, zoptymalizowanie grafiki (atrybuty alt) i zadbanie o atrakcyjny wizualnie wygląd witryny.
- Content marketing – nawet wartościowe treści niezoptymalizowane pod SEO nie będą przynosić efektów. Należy zadbać tworzenie eksperckich tekstów wysokiej jakości, ich właściwe uporządkowanie, dodanie nagłówków i elementów graficznych. Słowa kluczowe (keywords) powinny mieć odpowiednie nasycenie i być umieszczone w strategicznych miejscach, tj. w tytule, nagłówkach, adresie URL, opisie grafik, na początkach zdań.
- Linkbuilding – pozyskiwanie przychodzących linków z zewnętrznych źródeł jest kluczowe w procesie SEO. Agencja SEO Blumo część budżetu z pozycjonowania stron w Białymstoku przeznacza na publikację artykułów u zewnętrznych wydawców. Wybierane są witryny o powiązanej tematyce, z dobrymi parametrami Domain Rating oraz Trust Flow. Wykorzystuje się również fora branżowe czy grupy tematyczne na Facebooku.
Co ma wpływ na cenę pozycjonowania stron w Białymstoku?
- Branża i konkurencja
- Popularność haseł
- Rodzaje i konkurencyjność wybranych słów kluczowych
- Aktualny stan strony
- Zasięg odbiorców (pozycjonowanie lokalne, ogólnopolskie, międzynarodowe)
- Historia i wiek domeny
- Jakość serwisu i zastanych treści
- Dodatkowa usługa Google AdWords
- Prowadzenie kampanii w social media