Pozycjonowanie stron internetowych Bolesławiec. Audyt SEO Google
HOME / Pozycjonowanie Bolesławiec

Pozycjonowanie stron Bolesławiec

Zadaj pytanie o pozycjonowanie

Stworzenie strony internetowej, Google Adwords lub usługi programistyczne WWW.



Imię i nazwisko/Firma:

Telefon:
E-mail:
Adres WWW strony internetowej a może strona jest do zrobienia?:
Wiadomość:
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych przez Blumo, będącego Administratorem danych, w celu przedstawienia warunków współpracy.
wpisz: kitz

Wyobraź sobie: jesteś w nowym mieście i szukasz kawiarni, restauracji lub innego lokalnego biznesu. Co robisz?

pozycjonowanie stron Bolesławiec

Większość ludzi wyciąga smartfony, otwiera Google i szuka określonego typu lokalnej firmy. Następnie, gdy znajdą to, czego chcą, przechodzą do Map Google, aby poszukać wskazówek dojazdu.

Nie trzeba dodawać, że Google odgrywa kluczową rolę dla małych firm, które chcą, aby ich produkty i usługi były znane lokalnym klientom. Każdy ekspert SEO wie, że uzyskanie wysokiej pozycji w lokalnym wyszukiwaniu Google wymaga znajomości ciągle zmieniających się zasad, nowych funkcje i stale dodawanych ulepszeń.

Aby pomóc Ci nadążyć za zmianami, oto pięć kluczowych czynników, które Google wykorzystuje do określania pozycji Twojej firmy w Bolesławcu przy wyszukiwaniu lokalnym.

1. Zgodność z potrzebami klientów

Ten czynnik odnosi się do tego, jak dobrze wpis lokalny z Bolesławca odpowiada temu, czego szukają użytkownicy w Google. Ważne jest, aby dodać jak najwięcej informacji, aby pomóc Google lepiej zrozumieć Twoją firmę i dopasować ją do odpowiednich wyszukiwań. Zadaj sobie pytanie: co Twoi targetowi odbiorcy wpisują w wyszukiwarce Google i czego szukają w Bolesławcu? Czy ta fraza kluczowa pasuje do Twojej lokalnej wizytówki? Jeśli nie, to wskazówki do poprawek.

Oto przykład: jeśli wpiszesz „agencja SEO w Bolesławcu” w pasku wyszukiwania Google, to pierwsze wyniki, które otrzymasz, będą nie tylko bliższe Twojej fizycznej lokalizacji, ale będą również tymi, które według Google najlepiej pasują do Twoich kryteriów.

Zasadniczo, jeśli chcesz, aby Twoja firma pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania lokalnego, poznaj swoich odbiorców i zoptymalizuj swoje wpisy pod kątem odpowiednich słów kluczowych z frazą lokalną.

2. Dystans

Ten czynnik jest dość oczywisty i pokazuje, jak daleko jest poszukiwana firma. Jeśli użytkownik nie poda swojej lokalizacji, Google dokona oszacowania na podstawie posiadanych informacji o jego lokalizacji. Zadbaj o zaistnienie Twojej firmy na Mapach Google i skonfigurowanie firmowej wizytówki Google – sprawdź cennik pozycjonowania stron w Bolesławcu i wybierz usługę pozycjonowania lokalnego w Blumo!

3. Popularność firmy w Bolesławcu

Jak popularna jest Twoja lokalna firma? Niektóre firmy są niezwykle widoczne w świecie offline, a wyniki wyszukiwania to odzwierciedlają. Na przykład znane marki, hotele, muzea lub punkty orientacyjne są bardziej widoczne w lokalnych wynikach wyszukiwania niż inne firmy.

Ten czynnik zależy również w dużej mierze od informacji, które Google zbiera na temat firmy z różnych zasobów, takich jak artykuły, linki zwrotne lub katalogi. Mała firma, która ma więcej recenzji i pozytywnych opinii niż duża, prawdopodobnie pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Innymi słowy, im więcej zbudujesz linków zwrotnych i im więcej otrzymasz recenzji, tym większe szanse na wysoką pozycję w wyszukiwaniu lokalnym w Bolesławcu.

4. Opinie

Recenzje online są integralnie połączone z wcześniejszym czynnikiem, czyli popularnością. Stanowią potężne źródło informacji – feedbacku od konsumentów, który ma duży wpływ na zachowania przyszłych, potencjalnych klientów. Google zauważyło ogromną moc opinii, więc dodano możliwość filtrowania lokalnych wyników wyszukiwania na podstawie opinii różnych użytkowników. Dostępne są dwa filtry – „Najlepsi recenzenci” i „Twoje kręgi”. Gdy zostanie użyty jeden z tych filtrów, mapa zaktualizuje i wyświetli firmy, które mają pozytywne oceny.

Nie trzeba dodawać, że firmy bez recenzji lub z wieloma negatywnymi ocenami będą musiały stawić czoła poważnym wyzwaniom. Aby mieć przewagę nad konkurencją, wyrób nawyk proszenia klientów o recenzje po wykonanej usłudze. Zachęcamy również do zapoznania się z opiniami naszej agencji SEO Blumo w Google, a także cennikiem pozycjonowania stron w Bolesławcu. Sam przekonasz się, że warto skorzystać z naszych usług i inni to potwierdzają!

5. Urządzenia mobilne

Według jednego z badań ponad 50% osób woli używać smartfonów do wyszukiwania informacji lokalnych. Posiadanie strony internetowej zoptymalizowanej pod kątem urządzeń mobilnych jest więc nie tylko niezwykle korzystne, ale kluczowe w dzisiejszych czasach.

Posiadanie responsywnej strony internetowej to jedno z wymagań Google w procesie SEO – o tym, że ważniejsze stają się urządzenia mobilne świadczy choćby wprowadzenie zmiany w indeksowaniu stron Mobile First Index.
Chociaż prawie niemożliwe jest przewidzenie, jakie nowe czynniki Google wykorzysta do rankingu lokalnej firmy w wyszukiwaniu lokalnym, małe firmy powinny nadal udoskonalać swoją strategię. Aktualizując informacje, ulepszając lokalne wpisy o pozytywne recenzje i optymalizując witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, możesz zachęcić więcej osób do odkrywania Twojej lokalnej firmy, a nawet wyprzedzić większe korporacje.

Nie musisz jednak robić tego sam! W agencji SEO Blumo znamy się na tym doskonale i przygotowaliśmy ofertę pozycjonowania stron internetowych w Bolesławcu. Proponujemy m.in. pozycjonowanie lokalne w Bolesławcu czy reklamy AdWords w Bolesławcu. Sprawdź cennik pozycjonowania stron w Blumo i zacznijmy współpracę już dziś!

Najczęściej ostatnio wyszukiwane słowa kluczowe w Google: